نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

بخش چند‌نفره برای بازی Sniper: Ghost Warrior 3 منتشر خواهد شد

با انتشار Sniper: Ghost Warrior 3 مشخص شد که این اثر فاقد حالت چند‌نفره است؛ اما این بخش در آینده به بازی اضافه می‌شود.

طبق اخبار بازی و همین‌طور اعلام استودیوی CI Games، بازی Sniper Ghost Warrior 3 در زمان عرضه دارای بخش چند‌نفره نبود که دلیل این امر ارائه‌ی بهترین تجربه از بخش تک‌نفره عنوان شده است. از سویی Sniper Ghost Warrior 3 درحالی انتشار یافت که مشکلاتی نظیر بارگذاری‌های آغازین طولانی مدت در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی وجود داشت و این مشکلات با بروزرسانی روز اول بازی رفع نشده است.

اکنون استودیوی CI Games با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بخش چند‌نفره‌ی بازی در راه است و این بخش در قالب یک بروزرسانی رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

در مسیر ساخت و توسعه‌ی بازی Sniper Ghost Warrior 3 دو مورد برای ما اهمیت زیادی داشت. مورد نخست ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی بخش تک‌نفره به علاقه‌مندان بود که همیشه هدف اصلی ما خواهد بود و از این بابت به کار‌های انجام شده افتخار می‌کنیم. مورد دوم هم انتشار بروزرسانی‌های منظم برای بازی بود تا کاربران تجربه‌ی خوبی را از آن کسب کنند؛ به همین منظور ما تصمیم گرفتیم که بخش چند‌نفره‌ی بازی را به‌صورت یک بروزرسانی رایگان در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ منتشر کنیم.

بازی Sniper Ghost Warrior 3 در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده