نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

مدیرعامل اکتیویژن: بازی Call of Duty: WW2 اثری مناسب در زمانی مناسب است

اریک هیرشبرگ مدیرعامل اکتیویژن اعلام کرده است که بازی Call of Duty: WWII اثری مناسب در زمانی مناسب خواهد بود.

بنا به اخبار بازی و طبق اعلام اریک هیرشبرگ، مدیر‌عامل کمپانی اکتیویژن، وقایع بازی Call of Duty: WW2 در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت و برخلاف چند نسخه‌ی اخیر این سری که نبرد‌های مدرن را هدف قرار می‌داد، به ریشه‌های این مجموعه‌ بازگشته تا از فضای مدرن فاصله بگیرد. 

اریک هیرشبرگ در گفتگوی خود با وب‌سایت Polygon در خصوص بازی Call of Duty: Infinite Warfare اذعان داشت:

با وجود اینکه استودیوی بازی‌‌سازی اینفینیتی وارد در سال گذشته اثری سطح بالا و بسیار باکیفیت در اختیار علاقه‌مندان قرار داد، اما با نگاهی به بازخورد‌های منفی دریافت شده از کاربران به این نتیجه می‌رسیم که این اثر، یک بازی نامناسب در زمانی نامناسب بوده است.

هیرشبرگ در خصوص بازگشت این نسخه از بازی به وقایع تاریخی توضیح داد که این امر به دلیل عرضه‌ی بازی Battlefield 1 با حال و هوای تاریخی نبوده است. وی در این‌ مورد گفت:

من از جانب تیم خودم می‌گویم که مواردی شبیه به این پیش می‌آید و این صحبت‌ها همیشه وجود داشته است. سه سال پیش زمانی که ما تصمیم به بازگرداندن سری Call of Duty به ریشه‌های این فرنچایز محبوب گرفتیم، به هیچ عنوان نمی‌دانستیم که در سال عرضه‌ی بازی، شاهد فیلم‌هایی با محوریت جنگ جهانی دوم و بازی‌هایی با تمرکز بر وقایع تاریخی خواهیم بود.

 هیرشبرگ رعایت تمامی جوانب را برای خلق یک اثر مناسب، لازم عنوان کرد و در این راستا گفت:

من فکر می‌کنم زمانی که تمامی جوانب در ساخت و ارائه‌ی یک بازی رعایت شود، شاهد یک بازی خوب و دریافت بازخورد‌های مثبت از سوی کاربران و به‌دنبال آن کسب بهترین نتیجه خواهیم بود. به نظر من امسال از آن سال‌هایی است که شاهد عرضه‌ی اثری مناسب در زمان مناسب هستیم.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده