نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

اطلاعاتی از داستان، بخش چندنفره و زامبی بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

اطلاعاتی از داستان و بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII به همراه نسخه‌های مختلف آن مشخص شد.

پس از رونمایی رسمی از بازی Call of Duty: WWII، کمپانی اکتیویژن در جدیدترین اخبار بازی یک بسته مطبوعاتی منتشر کرده که حاوی اطلاعات تازه‌ای از بازی و نسخه‌های مختلف آن است.

در کنار فهرست نسخه‌های جدید بازی، اطلاعاتی از بتای Call of Duty: WWII هم منتشر شده است. افرادی که این بازی تیراندازی را از فروشگاه‌های مشخصی پیش‌خرید کنند به یک بتای خصوصی دسترسی پیدا خواهند کرد. این بتا ابتدا برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • نسخه معمولی فیزیکی و دیجیتالی بازی به قیمت ۵۹.۹۹ دلار
  • نسخه دیجیتالی دیلاکس به همراه سیزن پس و محتوای دیگر به قیمت ۹۹.۹۹ دلار
  • نسخه پرو به همراه سیزن پس، قاب مخصوص و محتوای دیگر به قیمت ۹۹.۹۹ دلار

در ضمن وجود سیزن پس برای بازی تایید شده؛ اما محتوای آن هنوز مشخص نشده است.

در ادامه، چندین نظر رسمی پیرامون بازی را از سوی اریک هرشبرگ، مدیرعامل اکتیویژن می‌خوانیم که قول یک تجربه معتبر، شجاعانه و سینمایی را به بازیکنان داده است:

بیش از دو سال و نیم پیش، ما تصمیمی برای بازگشت این مجموعه به ریشه‌هایش گرفتیم و بازی Call of Duty: WWII این کار را به شکلی حماسی انجام خواهد داد. تیم حاضر در استودیو Sledgehammer Games یک تجربه معتبر، شجاعانه و سینمایی را ارایه می‌دهد که به مقیاس حماسی مبارزات بشر، در بزرگترین جنگی که جهان به خود دیده، احترام خواهد گذاشت. این بازی به طرفداران قدیمی مجموعه امکان تجربه کردن جنگ جهانی دوم را به روشی کاملا جدید خواهد داد و در همین پروسه، این مبارزه تاریخی را به نسل جدید بازیکنان معرفی می‌کند.

مایکل کندری، موسس و مدیر استودیو Sledgehammer Games نیز در مورد بازی می‌گوید:

بازی Call of Duty: WWII سفری آکنده از الهام و اشتیاق برای همه اعضای استودیو Sledgehammer Games بوده است. تیم تصمیم گرفت که طبیعت سخت جنگ را ارایه دهد و روی شجاعت و ایثار سربازان جنگ جهانی دوم تمرکز کند. بخش داستانی ما با اکشن  و روایتی قدرتمند و بخش چندنفره هم با تجربه درگیرکننده و خلاقانه خود، بازیکنان را در نقش سربازانی قرار می‌دهد که در آستانه استبداد، برای آزادی جهان مبارزه می‌کنند. بخش همکاری چندنفره ما نیز خط داستانی منحصربه‌فردی را ارایه می‌دهد که تمرکز کاملا جدیدی روی بخش زامبی دارد و فکر می‌کنم که طرفداران از آن لذت ببرند.

گلن اسکافیلد که دیگر موسس و مدیر استودیو Sledgehammer Games محسوب می‌شود، در مورد بازی گفته است:

داستانی که ما روایت می‌کنیم با تمامی موضوعاتی که قبلا به آن پرداخته‌ایم متفاوت خواهد بود. داستان بازی سفری شگفت‌انگیز از مردمانی ناشناس خواهد بود که به قهرمان تبدیل می‌شوند. ما قصد احترام به این نسل از سربازان را داریم و یک داستان واقعی را روایت خواهیم کرد که در نقطه عطف تاریخ انسان قرار دارد و بهترین تجربه شغلی ما را ارایه خواهد داد.

و اما در پایان، توضیحات رسمی پیرامون داستان، بخش چندنفره و حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII را می‌خوانیم:

بازی Call of Duty: WWII این مجموعه را به ریشه‌ها باز گردانده و تجربه سینمایی جسورانه‌ای را ارایه می‌دهد که شجاعت فراموش‌نشدنی سربازانی را که در جنگی که جهان را تا ابد تغییر داد کنار یکدیگر مبارزه کردند، به تصویر می‌کشد. بازی جدید اکتیویژن، جنگ جهانی دوم را از دیدگاه لشکر معروف پیاده نظام اول به روشی صادقانه به تصویر می‌کشد و شامل گروهی از شخصیت‌های جهانی و متنوع خواهد بود. همراه با جلوه‌های بصری خارق‌العاده و موسیقی قدرتمند، بازیکنان در D-Day به ساحل نرماندی حمله خواهند کرد، در سرتاسر فرانسه برای آزادسازی پاریس پیشروی می‌کنند و در نهایت طی نبردهای بسیار بزرگ و مهم تاریخ، به خاک آلمان نفوذ خواهند کرد.

بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII بازیکنان را در نبردهای زمینی سریع غرق خواهد کرد و سلاح‌ها و تجهیزاتی تاریخی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این بخش در مکان‌های به یادماندنی نبردهای جنگ جهانی دوم در اروپا به وقوع می‌پیوندد. بخش چندنفره بازی همچنین با واسطه ویژگی Divisions، رویکرد جدیدی نسبت به شخصیت‌ها و ساخت کلاس دارد و دارای یک حالت روایی کاملا جدید خواهد بود. انجمن Call of Duty نیز (که برای ارتباط بازیکنان با دوستانشان ساخته شده است) به واسطه Headquarters کاملا جدید خواهد بود. تازه‌ترین تجربه جنگ جهانی دوم در نسل جدید، بخش Nazi Zombies را هم معرفی می‌کند که یک حالت همکاری چندنفره و کاملا تازه است. این بخش شامل داستان‌های جداگانه و منحصربه‌فردی در جریان جنگ جهانی دوم خواهد بود که محتوای اکشن غیرمنتظره و هیجان‌انگیزی را دارا است. اطلاعات بیشتر پیرامون بخش چندنفره را در نمایشگاه E3 و جزئیات بخش Nazi Zombies را هم در زمانی دیگر دریافت خواهید کرد.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر (جمعه، ۱۲ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده