// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

تاریخ انتشار قسمت اول بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth مشخص شد

استودیو Daedalic Entertainment تاریخ انتشار قسمت اول بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth را مشخص کرد.

در میان اخبار بازی، کمپانی دیدلیک (Daedalic Entertainment) تاریخ انتشار بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth را مشخص کرد. بازی مذکور با اقتباس از رمان پرفروش The Pillars of the Earth طراحی شده و بخش اول آن قرار است در تاریخ نامشخصی از ماه آگوست (مرداد-شهریور ماه) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

بازی Follett’s: The Pillars of Earth یک اثر دو بعدی در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک است که برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، ویندوز، مک و لینوکس منتشر می‌شود.

توسعه‌دهندگان حاضر در استودیوی آلمانی دیدلیک با بلوپرینت گرفتن از کتابی ۱۲۰۰ صفحه‌ای، داستان و سه شخصیت قابل بازی را در این اثر گنجانده‌اند. همانطور که در بالا اشاره شد، در تابستان سال جاری تنها قسمت اول این بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. داستان اصلی دارای ۳ قسمت است که هر کدام شامل ۷ فصل می‌شود. کاربرانی که اولین قسمت این بازی را خریداری کنند، دو بخش دیگر را پس از انتشارشان دریافت خواهند کرد. اطلاعات و جزئیات قسمت ۲ و ۳ سال جاری در نمایشگاه گیمز‌کام رونمایی می‌شود.

ضمن اعلام این خبر، مَت کمپکی و کوین منتز، نویسندگان و طراحان بازی، نوشتند:

ما با استخراج محتوای اصلی کتاب، آن را در قالب یک تجربه منحصر‌به‌فرد طراحی کردیم. ما با در نظر گرفتن ریشه اصلی داستان، آزادی گفتار و تصمیمات را در این بازی جای داده‌ایم تا کاربران را با یک اثر ویژه روبه‌رو کنیم.

به گفته سازندگان، کاربران با پیش بردن بازی، داستانی غنی و مهیج را تجربه خواهند کرد؛ در حالی که با شخصیت‌های این بازی رابطه‌ی عمیقی برقرار می‌کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند با تصمیم‌های خود، پایانی متفاوت را برای داستان و سرنوشت شخصیت‌ها رقم بزنند.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان، پیرامون ویژگی‌‌ها و داستان بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth را مطالعه کنید:

وقایع این بازی در قرن دوازدهم در انگلستان اتفاق می‌افتد؛ جایی که جنگ و فقر تمام آن را فرا گرفته است. خط داستانی بازی در شهری خیالی به نام کینگز‌بریج به وقوع می‌پیوندد. کلیسای جامعی در این شهر در حال تاسیس است تا بتواند رفاه را به مردمان این شهر بازگرداند. فیلیپ به تازگی در جایگاه راهب در کلیسای کینگزبریج حضور پیدا کرده است. در سوی دیگر، جک که یک معمار است وظیفه‌ی طراحی و ساخت کلیسای جامع را بر عهده گرفته است. آلینا و برادر کوچک وی یعنی ریچارد باید به تنهایی زندگی کنند؛ چرا که پدر آنها در پی اتفاقی ناگوار زندانی شده و به قتل رسیده است. در آن سو، رقبای فیلیپ یعنی بیشاپ والران و و ویلیام هملی هدفی جز نابودی شهر کینگزبریج ندارند.

ویژگی‌های بارز بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth از این قرار است:

  • اقتباسی از رمانی هزار صفحه‌ای، در قالب ۲۱ فصل
  • امکان تغییر دادن وقایع داستانی و تاثیر گذاشتن روی سرنوشت شخصیت‌ها
  • دارا بودن حال‌وهوای قرن دوازده میلادی، با بیش از ۲۰۰ پس‌زمینه هنری که با دست طراحی شده‌اند
  • حضور سه شخصیت اصلی، به همراه دو شخصیت قابل بازی دیگر
  • موسیقی متن حماسی و سمفونیک، تنظیم‌شده به‌دست گروه موسیقی FILMharmonic Orchestra

رمان The Pillars of the Earth به دست کن فولت نوشته شده و تا به حال بیش از ۲۶ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. به گفته سازندگان، نویسندگان این بازی رابطه‌ی کاری نزدیکی با کن فولت دارند و به نقل از آن‌ها این اثر، یک پروژه بسیار گسترده به شمار می‌رود.

هنوز به قیمت بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth اشاره‌ای نشده؛ اما تعدادی عکس از این بازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

Ken Follett’s: The Pillars of Earth Part


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده