نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

جف گلدبلوم به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 2 پیوست

کمپانی یونیورسال از اضافه شدن جف گلدبلوم به جمع بازیگران فیلم دنیای ژوراسیک 2 (یا Jurassic World 2) خبر داد.

کمپانی یونیورسال اعلام کرد جف گلدبلوم، بازیگر مجموعه اصلی پارک ژوراسیک (Jurassic Park)، در فیلم Jurassic World 2 باز خواهد گشت و دوباره در این مجموعه نقش‌آفرینی خواهد کرد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، گلدبلوم قرار است در این فیلم حضور داشته باشد؛ اما هنوز مشخص نیست که نقش او در این اثر چقدر مهم و پررنگ خواهد بود. گلدبلوم در فیلم Jurassic Park محصول سال ۱۹۹۳، نقش یک ریاضیدان به نام یان مالکوم را بر عهده داشت. او در پایان فیلم این نظریه را تایید کرد که در پارکی که دایناسورها در آن حضور دارند، در نهایت دایناسورها اقدام به خوردن انسان‌ها می‌کنند. علاوه بر این، گلدبلوم در فیلم جهان گمشده: پارک ژوراسیک (The Lost World: Jurassic Park) محصول سال ۱۹۹۷، نیز حضور داشت.

Jurassic Park

آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World 2 را بر عهده دارد. کالین ترورو که کارگردانی فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) را بر عهده داشته است، به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کنند. ترورو در حال حاضر کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود 9) را بر عهده دارد. او علاوه بر نوشتن فیلمنامه Jurassic World 2، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور دارد.

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Jurassic World 2 تایید شده است. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی از داستان این فیلم منتشر نشده است. فیلم Jurassic World محصول سال ۲۰۱۵، توانسته است با فروشی معادل ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان، در حال حاضر چهارمین فیلم پرفروش دنیا باشد. این سری براساس مجموعه رمان‌های پارک ژوراسیک مایکل کرایتون ساخته و اکران می‌شود.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده