// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

انتشار حالت آنلاین Tiny Racers برای بازی GTA Online

جدیدترین بروزرسانی بازی Grand Theft Auto V با حالت جدید Tiny Racers منتشر شد.

راک‌استار گیمز (Rockstar Games) با قدرت تمام به پشتیبانی و آوردن حالت‌‌های جدید به GTA Online ادامه می‌دهد. نخستین بار هفته گذشته بود که راک‌استار از حالت جدیدی برای بخش آنلاین بازی GTA V با نام Tiny Racers رونمایی کرد. حالتی الهام گرفته از ماد Stunt Races‌ که این بار قرار است تا دوربین بازی را با تغییر کلی به دوران نسخه‌های اولیه‌ی مجموعه GTA ببرد. در حالت جدید بازیکنان می‌توانند به صورت محدود تا چهار بازیکن با دوربینی از بالا به رقابت با یکدیگر بپردازند. البته Tiny Racers تنها شامل رقابت نشده و پاورآپ‌هایی مانند راکت و وسایل نقلیه‌ی ویژه نیز در طول مسیر برای گرفتن و از دور خارج کردن رقبا قرار خواهند داشت.

به مناسبت انتشار حالت Tiny Racers، راک‌استار به صورت محدود دو پاداش RP و دلار دوبرابر را برای بازیکنان در نظر گرفته است. علاوه بر این بازیکنان می‌توانند از امروز تا روز یکشنبه ۱ می (۱۱ اردیبهشت)‌ با ورود به GTA Online مقداری پول درون بازی را تحت عنوان «Tax Rebate» دریافت کنند. این پول به صورت مبلغ ۴۲۵ هزار دلاری در طول ماه می به حساب Maze Bank بازیکنان نسخه رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 GTA Online واریز می‌شود.

از دیگر اخبار بازی، GTA Online در هفته‌‌های گذشته نیز در کنار وسایل نقلیه و یک سلاح جدید میزبان دو حالت جدید با نام Adversary و Land Grab بود که به بازیکنان امکان رقابت با لباس‌های نئونی را می‌داد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده