// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

تاریخ اکران Frozen 2 و شیر شاه جدید اعلام شد

کمپانی دیزنی تاریخ اکران فیلم‌های مختلفی از جمله جنگ ستارگان: اپیزود ۹، فیلم The Lion King و Frozen 2 را اعلام کرد.

دیزنی (Disney)، غول فیلم‌سازی امریکایی تاریخ عرضه دنباله‌ی انیمیشن‌های محبوب این کمپانی را اعلام کرده است. علاوه بر تایید تاریخ فیلم جنگ ستارگان:‌ اپیزود 9 (Star Wars: Episode IX) و ایندیانا جونز 5 (Indiana Jones 5) اکنون می دانیم که انیمیشن‌ رالف خرابکار 2 (Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2)، فیلم شیر شاه (The Lion King) و انیمیشن منجمد ۲ (Frozen 2) چه زمانی به روی پرده نقره‌ای می‌روند.

Ralph Breaks the Internet دنباله الهام گرفته از بازی ویدیویی با همین نام در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷)‌ اکران خواهد شد که نشان دهنده تاخیر چند ماهه نسبت به تاریخ اکران پیشین در ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند ۱۳۹۶)‌ است. پیش از این قرار بود انیمیشن Gigantic،‌ یک بازگویی از داستان جک و لوبیای سحر آمیز در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷) اکران شود که به این ترتیب این تاریخ به ۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵ آبان ۱۳۹۹) منتقل شده است.

همچنین فیلم لایو اکشن شیر شاه (The Lion King) با کارگردانی جان فاوریا در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ اکران می‌شود، پیش از این قرار بود تا پنجمین ایندیانا جونز در تاریخ فوق اکران شود. Indiana Jones 5 اکنون قرار است تا در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۱ خرداد ۱۳۹۹)‌ اکران شود.

علاوه بر این، دنباله مورد انتظار Frozen قرار است تا در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) اکران شود. از دیگر فیلم‌های کمپانی دیزنی که تاریخ اکران آنها تایید شده می‌توان به A Wrinkle in Time برای اکران در ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند ۱۳۹۷) و Magic Camp برای تاریخ ۶ اپریل ۲۰۱۸ (۱۷ فروردین ۱۳۹۷) و همچنین انیمیشن‌های نام‌گذاری نشده‌ای از دیزنی برای تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۳ آذر ۱۴۰۰)‌ و انیمیشنی از پیکسار برای ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) اشاره کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده