نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

تاریخ انتشار بازی Dawn of Andromeda مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Dawn of Andromeda به همراه انتشار تریلر هنگام عرضه‌اش مشخص شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Grey Wolf Entertainment از تاریخ انتشار بازی Dawn of Andromeda رونمایی کرد و مشخص شد که به زودی قادر به تجربه نسخه کامل آن هستیم. بازی در تاریخ ۴ می (پنج شنبه، ۱۴ اردیبهشت) عرضه می‌شود.

در حالیکه تاریخ انتشار رسمی بازی مصادف با ۱۴ اردیبهشت است، بازی Dawn of Andromeda به عنوان بخشی از برنامه Early Access استیم چندین ماه است که در دسترس بازیکنان قرار دارد. تیم سازنده می‌گوید که به بازخوردهای انجمن بازی توجه کرده و با بروزرسانی بازی، آن را بهبود داده است. در نسخه کامل بازی شاهد افزوده شدن چندین ویژگی جدید هستیم که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد:

  • ویژگی Eras یا همان عصر، شامل سناریوهای منحصر به فردی است که هر یک کهکشان از پیش ساخته شده و پیش زمینه داستانی خاص خود را دارند. در این بخش شما می‌توانید به عنوان یکی از جناح‌های موجود در بازی که هر یک شرایط پیروزی، ویژگی‌ها، چالش‌ها و روابط و درگیرهای مستمری دارند، به بازی بپردازید.
  • میان پرده‌های انیمیت شده برای هر نژاد اصلی
  • صفحات پایان/پیروزی جدید به همراه آمار و اطلاعات اضافی
  • رویدادهای تصادفی جدید
  • ایجاد تعادل بیشتر در مکانیک‌های بازی
  • برطرف کردن تعداد فراوانی از باگ‌های بازی

علاوه بر رونمایی از تاریخ انتشار، یک تریلر جدید هم از بازی منتشر شده که می‌توانید در پایان آن را مشاهده کنید. از بازی Dawn of Andromeda به عنوان یک بازی استراتژی فضایی هم‌زمان یاد شده است. نسخه Early Access بازی از تاریخ ۱۱ آذر ۹۵ به قیمت ۲۴.۹۹ دلار از طریق استیم در دسترس است. ناشر این بازی کمپانی Iceberg Interactive بوده و این بازی استراتژی اولین بازی استودیو Grey Wolf Entertainment محسوب می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده