نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

اطلاعاتی از نسخه ویژه بازی Call of Duty: WWII فاش شد

اطلاعاتی از نسخه ویژه بازی Call of Duty: WWII که شامل قاب فلزی و سیزن پس این بازی می‌شود فاش شد.

در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات غیررسمی دیگری از بازی Call of Duty: WWII، هیجان‌انگیزترین بحث این روزهای محافل بازی‌های رایانه‌ای منتشر شده است. به گزارش توییتر رسمی بخش بازاریابی خرده‌فروشی گیم‌استاپ (GameStop)، بمب بعدی کمپانی اکتیویژن (Activision) که توسط استودیو اسلیج‌‌ همر گیمز (Sledgehammer Gamess) در دست ساخت است، طبق روال معمول سری بازی‌های Call of Duty، علاوه‌بر نسخه استاندارد، دارای یک یا چند نسخه ویژه نیز برای علاقه‌مندان خواهد بود. نسخه ویژه بازی Call of Duty: WW2 که نسخه حرفه‌ای (Pro Edition) نام دارد؛ شامل بازی اصلی، قاب فلزی یا همان SteelBook و کد سیزن‌پس بازی است:

 cod: wwii SteelBook

 cod: wwii SteelBook

همچنین در تصویر دیگری که مربوط به پوستر تبلیغاتی بازی است، نشان داده شده است که بتای خصوصی بازی در انحصار زمانی دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود:

جمعه هفته گذشته بود که بازی Call of Duty: WWII  به صورت رسمی توسط اکتیویژن معرفی شد؛ به‌دنبال آن مجموعه‌ای از تصاویر غیررسمی منتسب به بازی نیز، شروع به دست‌به‌دست شدن در میان رسانه‌های خبری و اجتماعی کردند و فضای عمومی از این غافلگیری اکتیویژن کاملا متشنج شد. به گفته مایکل کاندری (Michael Condreyy)، مؤسس استودیو اسلیج‌همر گیمز، برای ساخت Call of Duty: WWII دو و نیم سال تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات به عمل آمده که در نوع خود کم‌نظیر است! گمان می‌رود که این بازی در تاریخ ۳ نوامبر سال جاری (۱۲ آبان) عرضه شود.

اسلیج‌همر و اکتیویژن قرار است که امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در جریان یک لایو استریم به صورت کامل از بازی Call of Duty: WWII رونمایی کنند. با زومجی همراه باشید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده