نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

تاریخ اکران نهمین فیلم جنگ ستارگان و ایندینا جونز 5 مشخص شد

لوکاس فیلم به طور ناگهانی تاریخ اکران نهمین قسمت از جنگ‌ ستارگان و ماجراجویی جدید ایندیانا جونز را اعلام کرد.

امروز و در جدیدترین اخبار سینما مطلع شدیم که لوکاس فیلم به طور ناگهانی تصمیم گرفته تاریخ اکران دو پروژه در دست تولید خود را مشخص کند.

اول از همه اینکه فیلم Star Wars: Episode IX قرار نیست مانند دیگر فیلم‌های جنگ ستارگان در بازه زمانی ماه دسامبر اکران شود. در عوض، این فیلم در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (جمعه، ۳ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. این فیلم که کارگردانی آن برعهده کالین ترورو است، هنوز نام مشخص ندارد و لوکاس فیلم از آن به عنوان آخرین فیلم سومین سه‌گانه جنگ ستارگان یاد می‌کند.

دیگر اخبار پیرامون پروژه‌های جدید لوکاس فیلم به ایندیانا جونز مربوط می‌شود. پنجمین فیلم مجموعه ایندیانا جونز قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (جمعه، ۲۰ تیر ۱۳۹۹) در سینماها به نمایش درآید و شاهد بازگشت هریسون فورد و استیون اسپیلبرگ به عنوان ستاره و کارگردان فیلم خواهیم بود. اطلاعات بیشتری از فیلم ایندیانا جونز 5 در دسترس نیست.

لوکاس فیلم در بازه زمانی موجود تا اکران این دو فیلم بیکار ننشسته و ماه دسامبر امسال شاهد اکران جدیدترین فیلم جنگ ستارگان یعنی The Last Jedi خواهیم بود. فیلمی در مورد هان سولو جوان هم در ماه مه سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده