// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر بازی Middle-earth: Shadow of War با محوریت سلاح ها و تجهیزات

استودیو Monolith Production با انتشار تریلری جدید از بازی Middle-earth: Shadow of War  سلاح‌ها و تجهیزات آن را نشان می‌دهد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر و استودیو مونولیث (Monolith Production) تریلر جدیدی از بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر کردند که روند بازی را به نمایش می‌گذارد.

تریلر جدید روی جزئیات سلاح‌ها و تجهیزات بازی تمرکز دارد، که نسبت به نسخه پیشین، یعنی بازی Shadow of Mordor، بسیار گسترده‌تر شده است. ما در بازی نه‌تنها شاهد انواع سلاح‌ها و تجهیزات هستیم، بلکه نظاره‌گر سوکت‌های کمیاب و جم هم خواهیم بود که به تالین، قهرمان این بازی، اجازه می‌دهد قدرت خود و شبح همراه‌اش را افزایش دهد.

درحالی که کاربران، شخصیت‌شان را مجهز و شخصی‌سازی می‌کنند، این اجازه به آنها داده می‌شود که سلاح‌ها و زره‌های خود را در مکان‌هایی به نام اسلات‌ جابه‌جا کنند. این اسلات‌ها شامل اسلات Sword (مبارزات نزدیک)، اسلات Dagger (کشتن پنهانی)، اسلات Range، زره‌ها، شنل‌ها و Ruinها می‌شود که به تالین اجازه می‌دهد روی «حلقه‌ی قدرت» جدید حرکاتی اعمال کند.

به گفته سازندگان، برخی از تجهیزات به‌همراه چالش‌هایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که آن‌ها با انجام دادن این چالش‌ها از امتیازات بیشتری برخوردار می‌شوند. همچنین کاربران می‌توانند جم‌هایی را که پس از پیروزی در مقابل دشمنان قوی به دست می‌آورند، بر روی تجهیزات خود استفاده کنند. برای مجهز کردن جم‌ها باید از پولی که برای باز کردن سوکت‌ها به کار گرفته‌اید، استفاده کنید. همچنین ویدیو توضیحاتی پیرامون Ruinها می‌دهد که امتیازات و نوع آن‌ها را نشان می‌دهد.

بازی Middle-Earth: Shadow of War در تاریخ ۳۱ مرداد ماه (۲۲ آگوست) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار این بازی برای کنسول جدید مایکروسافت یعنی پروژه اسکورپیو هنوز مشخص نشده‌؛ چرا که هنوز به تاریخ عرضه این کنسول اشاره‌‌ای نشده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید را دانلود کنید و نگاهی کلی بر تنظیمات سلاح‌ها و تجهیزات این بازی بیاندازید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده