// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

Scanner Sombre، بازی جدید سازندگان Prison Architect معرفی شد

استودیو Introversion Software، سازنده بازی Prison Architect، با انتشار تریلری بازی Scanner Sombre را معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینتروورژن سافتور (Introversion Software) که ساخت بازی Prison Architect در کارنامه کاری او دیده می‌شود، بازی جدید خود را با نام Scanner Sombre معرفی کرد. بازی Scanner Sombre فردا ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل) منتشر می‌شود.

بازی Scanner Sombre از آثاری همچون Gone Home و Firewatch الهام گرفتهو در سبک کاوش-محور توسعه یافته است. این اثر قرار است گیمر‌ها را در دنیای تاریک غار‌ها رها کند و از این‌رو کاربران در این بازی، خود را در غار‌هایی زیرزمینی که در تاریکی مطلق به سر می‌برند، پیدا می‌کنند. بازیکنان باید با استفاده از ابزار اسکنر لیدار (LIDAR) از غار‌های زیرزمینی فرار کنند و خود را به سطح زمین برسانند. اسکنر LIDAR با استفاده از نور‌های بسیار ناچیز، صفحه‌ای سه‌بعدی با رنگ‌های مختلف تشکیل می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد از محیط پیرامون خود با خبر شوند. با پیش‌ بردن بازی، کاربران متوجه می‌شوند که احتمالا تمامی چیز‌هایی که در محیط دیده می‌شوند، شکل واقعی خود را به آن‌ها نشان نمی‌دهند و دیگر اینکه شاید آن‌ها در این غار‌ها تنها نیستند.

در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی سازندگان را پیرامون بازی Scanner Sombre مطالعه کنید.

پس از استشمام بوی رطوبت بیدار می‌شوید و پس از باز کردن چشمانتان سنگ‌های بزرگی را در پیرامون خود مشاهده می‌کنید؛ درحالی که نور چشمک‌زن کوچکی در دوردست به چشم می‌خورد. شدت سردردی که گریبان‌گیر شما شده است با گذشت مدتی کم می‌شود و شما خودتان را در نقطه آغازین سفرتان می‌بینید؛ جایی که دوست شما کسی نیست جز تاریکی و یک کلاه. پس از سرگردان شدن در غار‌ها با ابزاری غریب مواجه می‌شوید که گویا یک اسکنر LIDAR است. پس از روشن کردن آن، نوری در کلاه ایمنی‌تان پدیدار می‌شود و شما با مجهز شدن به آن، دنیایی تازه را در مقابلتان می‌بینید.

ضمن اعلام این خبر، کریس دیلی، مدیر خلاقیت حاضر در استودیو اینتروورژن، نوشت:

در مواردی همچون طراحی بصری و صدا‌ها، بازی Scanner Sombre اثر بسیار منحصربه‌فردی از استودیوی اینتروورژن به شمار می‌رود. بسیار مشتاق هستیم که نظرات کاربران را در این باره ببینیم.

مارک موریس، مدیر عامل استودیو اینتروورژن، افزود:

Scanner Sombre تجربه جدیدی نسبت به بازی قبلی ما، یعنی Prison Architect، است. این اثر کوتاه‌تر در عین حال غنی‌تری است که با وجود زمان کوتاه‌اش می‌تواند تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این بازی با ویژگی‌هایی همچون القای «ترس از فضای بسته» شاید برای برخی از کاربران احساس ناراحتی به‌وجود بیاورد.

بازی Scanner Sombre با قیمت ۱۱.۹۹ دلار در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک قرار می‌گیرد. این ششمین محصول استودیو اینتروورژن محصوب می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار این بازی را  دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده