نویسنده: ایمان اخوت
// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

Final Fantasy 7 Remake و Kingdom Hearts 3 تا 2018 منتشر نمی‌شوند

اگر امید دارید که حداقل یکی از دو بازی Kingdom Heart III و Final Fantasy VII Remake را امسال تجربه کنید، باید ناامیدتان کنیم.

در مدارکی که اسکوئر انیکس (Square Enix) به‌تازگی منتشر کرده، سال ۲۰۱۷ به عنوان تاریخ انتشار برخی از بازی‌های این شرکت، مانند Dragon Quest XI، اعلام شده است. برخی بازی‌های دیگر نیز مانند بازی Kingdom Hearts III، بازی Final Fantasy VII Remake و بازی جدید Avengers در زیر ستون عرضه در سال مالی ۲۰۱۸ یا بعد از آن قرار گرفته‌اند. تصویری از این مدارک را در زیر مشاهده می‌کنید.

final-fantasy-7-kingdom-heart-3

هرچند که این اعلامیه رسمی نیست؛ ولی خیلی بعید به‌نظر می‌رسد که حتی یکی از این بازی‌ها را تا قبل از سال ۲۰۱۸ ببینیم.

چندی پیش بود که دو شرکت اسکوئر انیکس و مارول طی یک همکاری آی‌پی جدیدی از بازی Avengers را معرفی کردند؛ اما چند روز قبل از آن تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، کارگردان دو بازی Kingdom Heart III و Final Fantasy VII Remake، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هیچ یکی از این دو بازی حتی نزدیک به عرضه هم نیستند. او در مورد بازی Kingdom Heart III گفت:

فرآیند توسعه بازی متفاوت‌تر از آن‌چیزی بوده است که تا به‌حال در بازی‌های دیگر انجام داده‌ایم؛ بنابراین نمی‌توانم چیزی را به طور قطعی بگویم. این فرآیند به [خلق شدن] جهان‌هایی از بازی رسیده که ما نمی‌توانیم در حال حاضر چیزی از آن‌ها را به شما نشان دهیم؛ ولی هنوز کار‌هایی باقی مانده که باید انجام دهیم.

البته او حداقل اعلام کرد که تیم‌اش قصد دارد به زودی مواردی جدید از بازی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. او در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:

در سال قبل، من از هیچ یک از این دو بازی اطلاعات زیادی منتشر نکردم؛ ولی امسال می‌خواهم پیشرفت‌هایی را که در بازی داشتیم در مراسمی با شما به اشتراک بگذارم. پروژه‌ها هنوز تا زمان عرضه فاصله دارند؛ ولی بازی‌های دیگری هستند که امسال عرضه می‌شوند. ما «سورپرایزی» برای شما در نظر داریم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده