نویسنده: رضا تابان
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

احتمال انتشار بازی Vanquish برای پی سی

دارندگان بازی Bayonetta برای پی‌سی، به‌تازگی بروزرسانی کوچکی دریافت کرده‌اند که احتمالا از عرضه بازی Vanquish برای این پلتفرم خبر می‌دهد!

با توجه به اخبار بازی و گزارش‌های اعلام‌شده در انجمن‌های معتبر وب‌سایت‌های استیم و نئوگف، آپدیت جدید بازی Bayonetta با حجم بسیار کم ۲۲ کیلوبایت، یک فایل کوچک را به پوشه Extras این بازی اضافه می‌کند که درون آن یک آواتار ار سم گیدئون، قهرمان و شخصیت اول بازی Vanquish قرار دارد و این اتفاق، احتمالات برای عرضه نسخه پی‌سی این بازی را بالا می‌برد.

تاکنون از سوی طرفداران، تماس‌ها و درخواست‌هایی طولانی برای عرضه نسخه پی‌سی بازی Vanquish، که تنها برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 در سال ۲۰۱۰ عرضه شده بود، وجود داشته است. انتشار غیرمنتظره‌ی یکی دیگر از عناوین قدیمی استودیو پلاتینیوم گیمز (بازی Bayonetta) روی شبکه استیم احتمالا فضا را برای عرضه Vanquish روی پی‌سی باز خواهد کرد. به‌طور کلی می‌توان آپدیت ۲۲ کیلوبایتی و تصویر منتشر شده از بازی Vanquish را نشانه‌ای برای عرضه این اثر روی پی‌سی دانست؛ همانطور که در ماه آوریل، پس از عرضه نسخه 8Bit بازی ‌‌Bayonetta برای پی‌سی، احتمال انتشار این بازی روی شبکه Steam قوت گرفت.

بازی Vanquish به‌دست شینجی میکامی معروف (خالق بازی‌هایی چون Devil May Cry و Resident Evil) کارگردانی شد و در زمان عرضه با بازخوردهای مثبت منتقدین رو‌به‌رو و به یکی از عناوین خوش‌ساخت کلاسیک بدل گشت.

هنوز سخنی رسمی از طرف کمپانی SEGA و استودیو Platinum Games در رابطه با این موضوع مطرح نشده است؛ اما به‌محض مشخص شدن، ما آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده