// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Ira برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو Ore Creative با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Ira برای نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود.

بازی Ira، ساخته استودیو ار کریتیو، که توانست به واسطه‌ی کمپین کیک‌استارتر پروژه خود را گسترش دهد، سال جاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این خبر از طریق بلاگ ار کریتیو منتشر شد که به این صورت است:

ما امروز توانستیم به طور رسمی بازی Ira را برای نینتندو سوییچ معرفی کنیم، بسیار خوشحال هستیم که نینتندو این بازی را به دست گیمر‌ها می‌رساند.

جالب است که بدانید این همکاری از طریق یک توییت کوچک رقم خورد، طوری که تیم توسعه دهنده توییت کوتاهی را به همراه تریلر بازی Ira برای دامون بیکر، مسئول تایید مجوز بازی‌ها در نینتندو، ارسال کردند که این توییت به این صورت است:

بسیار خوشحال می‌شویم که بازی Ira را برای نینتندو سوییچ منتشر کنیم.

پس از ارسال این توییت این دو توانستند همکاری خود را آغاز کنند و قرار است این پورت به نینتندو سوییچ نیز راه پیدا کند.

شاید برخی از شما توییت‌های ما را که برای نینتندو فرستاده‌ایم، دیده باشید. مدتی است که در حال مذاکره با نینتندو هستیم و با شکیبایی منتظر جواب آنها بودیم.

نینتندو سوییچ تنها میزبان بازی Ira نخواهد بود بلکه این بازی به گفته سازندگان برای رایانه‌های شخصی و پلتفرم‌های وابسته به آن نیز منتشر خواهد شد. ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر کوتاهی از بازی Ira منتشر کردند که منطقه جدید Kettle Bottom‌ را به نمایش می‌گذارد. Kettle Bottom یک منطقه‌‌ی رویایی است که دود سراسر آن را فرا گرفته است و در محدوده‌ی پایینی کارخانه Kettle Brothers قرار گرفته شده است. در ادامه می‌توانید مراحل ساخت این منطقه را دانلود و تماشا کنید.

| |

اگر برای اولین بار است که نام بازی Ira به گوشتان می‌خورد باید گفت که این بازی اپیزدویک و داستانی توانست با جمع‌آوری بودجه‌ای بالغ بر ۱۲ هزار دلار از سوی حامیان مالی در کمپین کیک‌استارتر توسعه خود را آغاز کند. در ادامه می‌توانید نوشته سازندگان پیرامون این بازی را مشاهده کنید:

دست کودکی به ستاره‌ها رسیده است، در زیر بار موقعیت‌ها. بدهی گریبان مردم شده است. در سال ۱۹۳۰، جایی که سیگنالی خلا زمان و فضا را می‌پوشاند.

بازی Ira در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه این بازی را دانلود کنید و نگاهی کوتاه به دنیای این بازی بندازید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده