// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Invert

بازی موبایل Invert قصد دارد دنیای سرگرم کننده‌ای را برای مخاطبین خود به ارمغان بیاورد.

یکی از جذابیت‌های دنیای بازی‌های موبایل برای من وجود بازی‌های ساده و در عین حال جذاب است که می‌توانند ساعت‌ها شما را به خود جذب کند؛ بازی‌هایی که در نگاه اول هیچ چیزی برای شگفت‌زده کردن شما ندارند ولی رفته رفته هرچقدر با دنیای آن‌ها آشنا می‌شوید، می‌بینید که سرگرمی و بازی کردن ورای آن چیزی است که روی کنسول‌های خانگی و پی‌سی قرار دارد. سرگرمی و سرگرم شدن، مهم‌ترین رکن بازی‌های پلتفرم موبایل است و سازنده‌ای که بتواند این ویژگی را به خوبی در بازی‌های خود رعایت کند، برنده میدان خواهد بود.

بازی اندروید و آیفون Invert جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به واسطه گوشی‌های موبایل شما، می‌تواند سرگرمی را در هر کجا که هستید برای‌تان به ارمغان بیاورد و ساعت‌ها شما را سرگرم کند. جدای از آن، نحوه کار و بازی کردن بازی موبایل Invert بسیار ساده است و تنها لازمه آن‌ فکر کردن و داشتن یک استراتژی برای حرکت‌هایی است که انجام می‌دهید. نحوه بازی کردن به این شکل است که در ابتدای هر مرحله یک مکعب در صفحه‌نمایش شما ظاهر می‌شود (البته در مراحل آینده سایر اشکال هندسی را نیز مشاهده خواهید کرد) که از چندین کاشی مکعبی شکل با رنگ‌های مشکی و سفید و چند رنگ دیگر تشکیل شده است.

Invert

 حال، شما وظیفه دارید با تعداد حرکات مشخصی که برای شما در نظر گرفته شده است، رنگ‌ها را در کنار هم بچینید تا مستطیل را به نزدیک‌ترین رنگ ممکن تبدیل کنید. همچنین اگر بتوانید برای انجام دادن مراحل از حرکات کمتری استفاده کنید، امتیازات ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته می‌شود؛ ولی بدانید که نهایت حرکتی که می‌توانید انجام دهید چیزی است که در صفحه‌نمایش برای شما نوشته شده است.

با این حال، بازی اندروید و آیفون Invert در آغازش چند مرحله آموزشی برای شما در نظر گرفته است که با انجام دادن تمامی آن‌ها سبک و سیاق بازی دست‌تان خواهد آمد و به واسطه نوشته‌ها و راهنما‌های روی صفحه‌نمایش، نحوه بازی کردن را یاد خواهید گرفت. جدای از این، دنیای بازی موبایل Invert تشکیل شده است از سه قسمت مختلف به نام‌های Campaign ،Challenge و Expert که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارا هستند.

برای مثال در بخش کمپین بازی، شما برای به اتمام رساندن مراحل، که هر مرحله تشکیل شده از ستاره‌های خاص (که می‌بایست برای آزاد کردن بخش آخر یا Expert تمامی ستاره‌های هر مرحله را به دست آورید)، باید از تعداد حرکات محدودی استفاده کنید؛ ولی در بخش چالش، تعداد محدود حرکات تبدیل شده است به زمان و شما در زمانی مشخص وظیفه دارید پازل و معمایی که در کاشی‌‌ها نهفته است پیدا و حل کنید.

Invert

از نظر درجه سختی مراحل، نکته خوبی که در دل بازی موبایل Invert گنجانده شده این است که درجه سختی به صورت یکنواخت و خوب بر روی تمامی مراحل بازی پخش شده است و حتی در سخت‌ترین مراحل، با کمی دقت و حواس‌جمعی می‌توانید آن‌ها را حل کرده و پشت سر بگذارید. از طرفی مراحل آخر در واقع ترکیبی از مراحل ابتدایی است و از این‌رو سازنده سعی کرده است مخاطب را بیش از پیش به حواس‌جمعی و دقت تشویق کند.

با تمام این تفاسیر اگر قصد تجربه یک اثر متفاوت و دوست‌داشتنی بر روی گوشی‌های موبایل یا تبلت‌های خود دارید، بازی اندروید و آیفون Invert بهترین گزینه برای شما است تا کمی به واسطه‌ی آن بتوانید ذهن خود را فعال و خلاق نگه دارید.

دانلود بازی موبایل Invert


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده