نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Starfighter Origins در شبکه‌ی استیم منتشر شد

به تازگی بازی Starfighter Origins که یک شبیه‌ساز مبارزات فضایی است در شبکه‌ی استیم منتشر شده است.

طبق اعلام استودیوی Mad About Games  بازی Starfighter Origins که در سبک مبارزات فضایی است، در شبکه‌ی استیم منتشر شده است؛ علاوه بر این تعدادی از تصاویر بازی و تریلر زمان عرضه‌ی بازی نیز منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید:

بازی Starfighter Origins دارای بیش از ۴۰ ماموریت خواهد بود؛ این بازی دسته‌ی وسیعی از دشمنان را شامل می‌شود که از بین آنها می‌توان به مبارزان (Fighters)، توپدار‌ها (Gunships)، بمب‌افکن‌ها (Bombers)، معادن (Mines) ، ناوچه‌ها (Frigates) و پایگا‌ها اشاره کرد. اطلاعاتی کلی راجع‌به بازی را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

بازی Starfighter Origins یک شبیه‌ساز مبارزات فضایی است که از بازی‌هایی نظیر Wing Commander، Freespace و Star Wars الهام گرفته است. این بازی ترکیبی از سبک اکشن تک‌نفره و شبیه‌ساز مبارزات فضایی را ارائه می‌کند و تجربه‌ی آن با کنترلر‌ها عالی خواهد بود. تنوع حالت‌های بخش تک‌نفره و سیستم کنترل ساده‌ی بازی از مواردی است که این اثر را به یکی از تجربه‌های مناسب در سبک شبیه‌ساز مبارزات فضایی بدل کرده است.

گسترده بودن مبارزات فضایی

بازی‌های دیگری نیز در سبک مبارزات فضایی وجود دارند که تمرکز اصلی آنها بر مواردی نظیر جهان بیکران، معاملات، محتوای پویا و بخش چند‌نفره است ولی بازی Starfighter Origins تمرکز اصلی خود را روی مبارزات فضایی معطوف ساخته است.

سادگی کنترل بازی

اگر تجربه‌ی بازی‌های شبیه ساز مبارزات فضایی را ندارید جای هیچ نگرانی نیست زیرا آشنایی با بازی و انجام مراحل آن به کمک سیستم کنترل ساده‌ی بازی به راحتی امکان‌پذیر است.

سایر امکانات بازی

  • بخش تک‌نفره‌ی بازی با ۴ بخش جذاب و متنوع
  • ۶ کشتی قابل بازی با قابلیت و نقش‌های مختلف
  • طراحی ۶ زاویه‌ی دید مختلف برای بخش کنترل بازی در مبارزات فضایی
  • پشتیبانی از کنترلرها

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده