نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

توییچ اشتراک های سطح بالا با امکانات جدید معرفی کرد

مشترکین کانال‌های توییچ به زودی می‌توانند اشتراک‌های سطح بالاتری خریداری کرده و استریمرهای محبوب خود را در ازای امکانات جدید، بیشتر پشتیبانی کنند.

در حال حاضر، توییچ به طرفداران اجازه می‌دهد با خرید اشتراکی به قیمت ۴.۹۹ دلار، از استریمرهای محبوب خود پشتیبانی کنند. با این حال، به نظر می‌ر‌سد که به زودی شاهد افزوده شدن اشتراک‌های جدید با سطوح بالاتر خواهیم بود.

سطوح جدید اشتراک‌ها، علاوه بر قیمت ۴.۹۹ دلار پایه، به قیمت ۹.۹۹ دلار و ۲۴.۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. سطوح جدید به استریمرها اجازه ارسال پیغام‌های سفارشی به انجمن را می‌دهد، با این حال چندین مزیت دیگر هم برای این مشترکین وجود دارد.

به لطف این اشتراک‌های جدید، بازدیدکنندگان می‌توانند شکلک‌های چت اختصاصی دریافت کرده و کانال‌ها نیز می‌توانند شکلک‌های سفارشی بیشتری فعال کنند. با خرید اشتراک ۹.۹۹ دلار، دو فقره مشترک فعالسازی می‌شود و با خرید اشتراک ۲۴.۹۹ دلاری، این مقدار به ۶ افزایش پیدا خواهد کرد.

توییچ گفته است که در هفته‌های آینده، این اشتراک‌ها به صورت آزمایشی در اختیار کانال‌های شریک قرار خواهند گرفت. اوایل ماه گذشته بود که توییچ اعلام کرد بزودی سرویس خرید بازی‌های دیجیتالی پی‌سی در این سایت قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده