نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Star Wars: Battlefront II برای کنسول اسکورپیو عرضه می‌ شود

بازی Star wars: Battlefront II روی کنسول ایکس باکس اسکورپیو تجربه‌ای تازه و جذاب را ارایه خواهد داد.

بازی Star wars: Battlefront II یکی از مورد انتظارترین بازی‌های اول‌شخص در سال ۲۰۱۷ است که در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) عرضه خواهد شد. با وجود اینکه سونی حق تبلیغات بازی Star wars: Battlefront II را در اختیار دارد، مایکروسافت هیچ موقعیتی را برای تبلیغ این بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس اسکورپیو از دست نمی‌دهد.

Star wars Battlefron II

لری هرب یکی از مدیران برنامه‌نویس شرکت ایکس‌باکس که با نام Major Nelson نیز شناخته می‌شود در برنامه‌ای صوتی به نام این هفته با ایکس‌باکس گفت:

با عرضه‌ی پروژه اسکورپیو در تعطیلات سال جدید، صبر کردن برای تجربه‌ی بازی Star Wars: Battlefront II روی این کنسول عملا غیرممکن است. بازی Star Wars: Battlefront II روی اسکورپیو همان تجربه‌ای است که تا به حال نداشته‌اید.

واضح است که نسخه‌ی ایکس‌باکس اسکورپیوی بازی Star Wars: Battlefront II نسبت به کنسول‌ رقیب عملکرد بهتری خواهد داشت. مهم‌ترین دلیل این موضوع سخت‌افزار قوی ایکس‌باکس اسکورپیو نسبت به کنسول‌ رقیب یعنی پلی‌استیشن ۴ پرو است. شما می‌توانید برای مرور مشخصات سخت‌افزاری ایکس‌باکس اسکورپیو به مطلبی در همین‌باره با عنوان مشخصات فنی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو در زومجی مراجعه کنید.

با توجه به اینکه در یک سمت ماجرا پلی‌ استیشن ۴ پرو و در سمت دیگر ایکس‌باکس اسکورپیو به عنوان قوی‌ترین کنسول ساخته شده تا به امروز حضور دارد، آیا تجربه‌ی بهتر بازی‌هایی مثل Star wars: Battlefront II می‌تواند شما را مجاب به تعویض کنسول‌تان کند؟


منبع GamePur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده