نویسنده: محمد جواد .
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تصاویر جدیدی از Outlast 2 منتشر شد

همزمان با انتشار Outlast 2 شعبه‌ی کانادایی استدیو Red Barrels به‌تازگی تعدادی تصویر از محیط این بازی منتشر کرده است. 

همان‌طور که در اخبار بازی به‌اطلاع‌تان رساندیم، بازی Outlast 2 امروز در آمریکای شمالی عرضه شده و روز شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه هم در اروپا روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان و رایانه‌ های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود. به همین مناسبت شعبه‌ی کانادایی استدیو رد برلز (Red Barrels) تعدادی اسکرین‌شات از بازی منتشر کرده است.

Outlast 2 دنباله‌ای بر بازی تحسین‌شده‌ی Outlast است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود. این بازی با آنکه دنباله‌ای بر نسخه قبل است، هیج ارتباط داستانی با آن ندارد و کسانی که تابه‌حال این سری را تجربه نکرده‌اند می‌توانند مستقیما به سراغ تجربه‌ی نسخه‌‌ی دوم بروند.

Outlast 2

بازی Outlast 2 مدت کوتاهی بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی اول معرفی شد. این بازی ابتدا قرار بود در پاییز سال ۲۰۱۶ عرضه شود؛ اما تاخیر خورد و انتشار آن به سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۷ موکل شد. سپس بازی مجددا تاخیر خورد و برای عرضه در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شد.

این بازی بسیار شبیه به نسخه‌ی اول است؛ اما تفاوت‌هایی با آن دارد. اکنون دوربین بازی بسیار بهتر شده است که مزایای آن عبارت‌اند از دستیابی به فیلم‌های واضح‌تر، تشخیص صدا و زوم قدرتمند. همچنین این‌بار شخصیت اصلی بازی عینکی به چشم می‌زند و در صورتی که بازیکن بر زمین بیفتد باعث می‌شود که بینایی او بسیار محدود شود.

.Outlast 2

در Outlast 2 شما در نقش Blake Langermann که یک فیلم‌بردار است، قرار می‌گیرید و به‌همراه همسرتان Lynn، به‌عنوان روزنامه‌نگارانی پر دل و جرات، به رازگشایی از داستان‌هایی می‌پردازید که دیگر هیچ‌کس جرات پی‌گیری آن‌ها را ندارد. در این بازی، شما و همسرتان به دنبال ردیابی سرنخ‌هایی سر از صحرای آریزونا در می‌آورید. شما به دنبال کشف حقیقت قتل به ظاهر ناممکن یک زن باردار به نام Jane Doe هستید و آنچه که درمی‌یابید تاریکی عمیقی است که هیچ کسی نمی‌تواند نوری بر آن بتاباند. در ادامه، شما با انحرفات عمیقی روبه‌رو می‌شوید که در رویارویی با آن‌ها، ممکن است دیوانه شدن تنها برخورد منطقی به نظر برسد.

بازی Outlast 2 به هنگام عرضه ۳۰ دلار آمریکا قیمت خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تصاویری از بازی را مشاهده کنید:


منبع dualskockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده