نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

بخش تک نفره بازی Friday the 13th: The Game تا تابستان عرضه نخواهد شد

بخش تکنفره بازی Friday the 13th: The Game هم‌زمان با بخش چندنفره عرضه نمی‌شود و انتشار آن به تابستان موکول شده است.

در حالی که به تازگی تاریخ انتشار بازی Friday the 13th: The Game مشخص شده است، بسیاری از طرفداران جیسون و فیلم‌های مجموعه Friday the 13th مشتاق تجربه این بازی هستند. با این حال در صورتی که به دنبال تجربه بازی به صورت تک‌نفره هستید، باید مدت بیشتری صبر کنید. در حالیکه بازی ۲۶ می (جمعه، ۵ خرداد) عرضه خواهد شد، بخش تکنفره بازی تا تابستان سال ۲۰۱۷ منتشر نمی‌شود.

در صفحه پرسش‌های متداول وبسایت رسمی بازی آمده است که ابتدا قرار بود تمرکز کل پروژه روی بخش چندنفره باشد. با این وجود، هنگامی که تیم حاضر در استودیو Gun Media موفق شد بودجه بیشتری برای ساخت بازی جمع آوری کند، تصمیمی مبنی بر افزوده شدن بخش تک‌نفره گرفته شد. بنابراین حالت‌های اضافی بازی به عنوان بروزرسانی در ماه‌های ژوئن، جولای یا آگوست عرضه خواهند شد. تاریخ انتشار دقیق این حالت‌ها مشخص نیست.

تجربه بخش تکنفره بازی به دو صورت خواهد بود. در بازی یک بخش کمپین وجود خواهد داشت که برای بازیکنان امکان تجربه میراث این مجموعه را فراهم می‌کند. اساسا، این ماموریت‌ها مبنی بر انجام اهداف مختلفی بوده و شما کنترل جیسون را برعهده خواهید داشت. در این بخش ماموریت‌هایی را تجربه می‌کنید که شما را به یاد فیلم‌ها خواهند انداخت. همچنین سناریوهای کاملا جدیدی هم برای این بخش در نظر گرفته شده است.

در بخش دیگر شما می‌توانید مسابقات بخش چندنفره را با بات‌هایی تجربه کنید که نقش قربانیان را بازی می‌کنند. برای تجربه این بخش نیازی به آنلاین شدن وجود ندارد، با این حال سازندگان هنوز تصمیم دقیقی برای افزودن هوش مصنوعی به مسابقات بخش چندنفره نگرفته‌اند. در ضمن به نظر می‌رسد که فعلا امکان کنترل جیسون توسط بات وجود ندارد، بنابراین نمی‌توان به صورت تکنفره نقش شکار را به جای شکارچی بازی کنید.

با توجه به اینکه زمان فراوانی تا خرداد باقی نمانده است، به زودی می‌توان تجربه بخش چندنفره بازی Friday the 13th: The Game را ارزیابی کرد. مدتی بعد هم بخش تکنفره بازی عرضه می‌شود که می‌تواند بازیکنان را سرگرم نگه دارد. خوشبختانه زمان بیشتر برای توسعه بخش تکنفره بازی به استودیو Gun Media این امکان را می‌دهد که مشکلات احتمالی این بخش را برطرف کرده و تجربه قدرتمندی برای بازیکنان علاقه‌مند به بخش تکنفره فراهم کند.

بازی Friday the 13th: The Game در تاریخ ۵ خرداد برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده