نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

بازی Light of the Mountain برای پی سی و پلی استیشن 4 رونمایی شد

بازی معمایی ماجراجویی Light of the Mountain، با فضایی رنگارنگ و درون‌مایه‌ای تلخ، در قالب یک تریلر رونمایی شد.

اگر به شما می‌گفتند که در آستانه‌ی مرگ هستید، با فرصتی که برای‌تان باقی مانده بود چه می‌کردید؟ این پرسش سنگینی است که تریلر معرفی بازی Light of the Mountain با آن آغاز می‌شود. بهتر است اول این تریلر سینمایی را تماشا کنید:

| |

بازی نام‌برده اثری در سبک‌های معمایی و ماجراجویی است که به‌دست استودیو سانگ هاوس (SongHouse Games) ساخته می‌شود. جزئیات Light of the Mountain فعلاً به‌طور کامل به اخبار بازی راه پیدا نکرده است؛ اما توضیحات رسمی سازنده، ما را تا اندازه‌ای در جریان حال‌وهوای بازی قرار می‌دهد:

مردی به‌نام آیزاک الیوت (Isaac Elliot) به نوع نادری از سرطان مغز مبتلا شده و کمتر از یک ماه برای زندگی کردن فرصت دارد. او تصمیم می‌گیرد تا سوار بر قایق‌اش به دل دریا بزند و سپس خودش را در جزیره‌ای اسرارآمیز می‌یابد؛ جزیره‌ای که با برج‌های قرون‌وسطایی، جنگل و خرابه‌ها پوشیده شده است؛ همین‌طور با کوهی که نور اسرارآمیزی بر فراز قله‌ی آن می‌درخشد. آیزاک باید به گوشه‌وکنار این جزیره سر بزند و به ژرف‌ترین ژرفای رویاهای‌اش پا بگذارد تا رازهای کوهستان را فاش کند و با آنچه که ممکن است پایان زندگی‌اش باشد کنار بیاید.

شما در این بازی به حل کردن معماها می‌پردازید، کشف می‌کنید و از اسرار جزیره پرده برمی‌دارید.

بازی Light of the Mountain قرار است در فصل پاییز برای رایانه‌ های شخصی ویندوزی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به وب‌سایت سازنده‌ی آن مراجعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده