// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

دسترسی به محتوای نسخه دیلاکس Star Wars Battlefront II در جریان بازی

بدون نیاز به خرید نسخه دیلاکس Star Wars Battlefront 2 نیز تنها با بازی کردن قادر به دستیابی محتوای این نسخه خواهید بود.

در سوال و جوابی که اخیرا توسعه‌دهندگان بازی Star Wars Battlefront II در توییتر با هواداران داشته‌اند، جزئیات جدیدی از نسخه‌های ویژه بازی به دست آمده است. در یکی از توییت‌‌های ارسال شده یکی از طراحان بازی Star Wars Battlefront II اعلام کرده است که محتوای نسخه دیلاکس بازی به راحتی با انجام بازی به صورت عادی قابل آزادسازی است.

کریستین جوهانسن، در پاسخ به کاربری که پرسیده بود محتوا و سلاح‌های نسخه دیلاکس مخصوص خریداران بازی است، گفت:

محتوای این نسخه با بازی کردن آزاد می‌شود.

الکترونیک آرتز و دایس اخیرا جزئیات پر شماری از بخش تک‌نفره و چندنفره بازی Star Wars Battlefront 2 را منتشر کرده‌اند که از جمله این‌ها می‌توان به حضور بخش تک‌نفره در نسخه‌ی نهایی اشاره کرد. جزئیات بیشتر قرار است تا در جریان نمایشگاه E3 در ماه خرداد منتشر شود.

استار وارز بتلفرانت 2 در تاریخ ۱۷ نوامیر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. افرادی که نسخه دیلاکس بازی را خریداری کنند می‌توانند از تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان)‌ به تجربه بازی بپردازند.

 از دیگر اخبار بازی، الکترونیک آرتز اعلام کرده است که مشترکین EA و اوریجین اکسس می‌توانند بازی را یک هفته زودتر از سایر بازیکنان تجربه کنند. از سوی دیگر اکنون می‌دانیم که پاول بلک تورن (Paul Blackthorne)، بازیگر و یکی از ستاره‌های سریال محبوب The Arrow در بازی Star Wars Battlefront II حضور خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده