// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Office Space: Idle Profits

بازی موبایل Office Space: Idle Profits جدیدترین ساخته سازنده بازی موبایل The Trail، بازیکنان را به ماجراجویی برای کسب سرمایه می‌برد.

کمپانی Kongregate با انتشار بازی The Trail توانسته بود با همکاری پیتر مولینیو سر و صدای بسیاری را در میان بازیکنان دستگاه‌های موبایل و همچنین منتقدین ایجاد کند. ساخت این بازی باعث شد تا Kongregate به سرعت در کنار کسب نام در میان بازیکنان بتواند محصولات مختلفی را برای دستگاه‌های اندروید و iOS‌ توسعه و عرضه کند که در حقیقت تمامی این بازی‌‌‌ها استقبال خوبی را در میان مخاطبین داشته‌اند. اکنون Kongregate با همکاری استودیوی اولترا بیت به سراغ یک بازی کاملا جدید و البته اقتباسی رفته است. بازی اندروید و آیفون Office Space: Idle Profits بازیکنان را با کارمندانی در شرف اخراج همراه می‌کند. جایی که آنها به همراه دوستانشان قصد دارند تا با نصب یک ویروس در سیستم مرکزی شرکت اینیتک کاری کنند تا در دوران بازنشستگی به ثروت بزرگی دست یابند.

بازی  Office Space: Idle Profits

بازی اقتباسی از فیلم Office Space‌ محصول سال ۱۹۹۹ است

روایت آغازین بازی کوتاه اما نوید دهنده‌ی یک ماجراجویی طولانی مدت با درد دست است! البته از درد دست گفتم بگذارید همین ابتدا بگویم که به واسطه‌ی حالت ویژه‌ای که در بازی قرار داده شده بازیکنان می‌توانند با ضربه زدن روی نمایشگر پول بیشتری را دریافت کنند. به دست آوردن پول به لطف این قابلیت آن‌قدر کارآمد است که همواره می‌خواهید با ضربه زدن روی نمایشگر، پول بیشتری را برای ارتقاء سریع‌تر ویژگی‌ها و هر یک از اتاق‌های شرکت به دست بیاورید. نتیجه مشخص است: دردی که از آرنج دست‌تان شروع و در نهایت در مچ دست به پایان می‌رسد! البته اگر از این درد بگذریم وظیفه شما در بازی Office Space: Idle Profits افزایش کارایی هر اتاق برای دریافت پول بیشتر است. برای این کار باید نیروهای بیشتری را استخدام کنید تا با قرار دادن در هر یک از اتاق‌ها پول بیشتری را به دست بیاورید.

شخصیت‌‌‌های بازی عینا از فیلم Office Space محصول سال ۱۹۹۹ به کارگردانی و نویسندگی مایک جاج، الهام گرفته شد‌ه‌اند. در نتیجه در جریان بازی شاهد صحنه‌های آشنایی از فیلم، مانند بازرسی باب‌ها و همچنین خرد کردن چاپگر اعصاب خرد کن هستیم. مانند فیلم، پیتر قصد دارد تا با کمک مایکل ویروسی را برای جمع‌آوری کسری مانده از رند شدن پول‌های حسابداری برداشته و به حساب دیگری واریز کند. البته تفاوت بازی با فیلم از همین جا آغاز می‌شود. بر خلاف فیلم پیتر باید یک به یک اتاق‌‌ها و میزان درآمد حاصل شده از هر اتاق از زیر زمین گرفته تا بالاترین سطح مدیریتی را کنترل کند. با افزایش سرمایه می‌توانید ویژگی‌های منحصر به فردی را برای افزایش پول دریافتی ارتقاء دهید. ویژگی‌هایی مانند افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه‌ی حاصل شده از اتاقی خاص، افزایش مبلغ دریافتی در حالت «استرس»‌ یا همان حالتی که در بالا از آن سخن گفتم یا افزایش جایگاه استخدام نیروهای جدید از جمله امکاناتی هستند که با پرداخت پول می‌توانید ارتقاء دهید.

بازی  Office Space: Idle Profits

بازی Office Space: Idle Profits محصولی متفاوت اما سرگرم‌کننده است که با گیم‌پلی بی‌پایانش می‌تواند شما را غرق در ثروت‌‌اندوزی مجازی کند. در حقیقت با طراحی‌های زیبا و گیم‌پلی متفاوت، Office Space: Idle Profits محصولی با کیفیت و ساده است. طبیعتا با توجه به گیم‌پلی متفاوت، برخی مخاطبین از تجربه‌ی آن لذت خواهد برد. اما هنوز هم ارزش نصب و امتحان را دارد. بازیکنان حتی زمانی که دستگاهشان خاموش است می‌توانند پول جمع‌آوری کرده و بعد از ورود به بازی اقدام به ارتقاء اتاق‌ها و همچنین خریدها جدید کنند. اگر علاقمند به بازی‌هایی هستید که تنها با یک دست قابل انجام هستند،‌ بازی Office Space: Idle Profits گزینه‌ای متفاوت والبته خوب محسوب می‌شود.

دانلود بازی Office Space: Idle Profits


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده