نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

فیلمبرداری دو قسمت پایانی فیلم Avengers دیگر هم زمان نخواهد بود

مارول استودیو تایید کرد که فیلمبرداری دو قسمت پایانی فیلم انتقام جویان دیگر به شکل پشت سرهم و هم‌زمان انجام نخواهد شد.

از اوایل ماه بهمن گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. مدتی است که فیلمبرداری این فیلم در شهر ادینبورگ اسکاتلند ادامه دارد. طی ماه گذشته، تصاویر و ویدیوهای متعددی از این فیلم منتشر شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تصاویری اشاره کرد که در آن حضور شخصیت ویژن با بازی پل بتانی و حضور گروه فرقه سیاه (Black Order) را در این فیلم تایید می‌کند. پس از آن ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War در ادینبورگ فاش شد که در آن واندا ماکسیمف/ اسکارلت ویچ، با بازی الیزابت اولسن در حال مبارزه با گروه فرقه سیاه دیده می‌شود.

کریس ایوانز، بازیگر نقش استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا نیز به زودی به تیم فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War اضافه خواهد شد و انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم تا اواسط تابستان به پایان برسد.جو و آنتونی روسو، کارگردان‌های این فیلم، پیش از این اعلام کرده بودند که فیلمبرداری دو قسمت پایانی فیلم Avengers به شکل پشت سرهم و همزمان انجام خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول تایید کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی این فیلم دیگر همزمان و پشت سرهم انجام نخواهد شد. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲)، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر این خبر را تایید و اعلام کرد. او اضافه کرد که پس از بررسی‌های انجام شده؛ مارول و برادران روسو تصمیم گرفتند که دو قسمت پایانی فیلم Avengers به شکل جداگانه فیلمبرداری و تولید شوند. فایگی گفت:

ما در حال ساخت یکی از دو فیلم Avengers هستیم و پس از آن روی فیلم بعدی کار خواهیم کرد. در واقع ما متوجه شدیم که ساخت همزمان دو فیلم بیش از حد پیچیده است و برداشت ما این بود که بهتر است فیلمبرداری دو قسمت دیگر هم‌زمان نباشد. ما می‌خواستیم به قدر کافی روی فیلمبرداری و تولید فیلم اول تمرکز کنیم و سپس تمرکز کامل خود را روی فیلمبرداری و تولید فیلم بعدی قرار بدهیم.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

بدین ترتیب فیلمبرداری فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) هنوز آغاز نشده است و در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. فایگی اضافه کرد که فیلمبرداری فیلم Avengers 4 از ماه آگوست (مرداد-شهریور) امسال آغاز خواهد شد و با توجه به حرف او، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War احتمالا در ماه جولای (تیر-مرداد) امسال به پایان خواهد رسید و پس از آن بازیگران چند هفته فرصت دارند تا آماده شروع فیلمبرداری فیلم Avengers 4 شوند. همچنین این تصمیم باعث می‌شود تا استودیو هماهنگی بهتری با بازیگران این فیلم داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود تا بازیگران تا پیش از شروع فیلمبرداری صحنه‌های خود یا زمانی که نیاز به حضور آن‌ها است، بتوانند در پروژه‌های دیگری که به آن‌ها تعهد داده‌اند، بدون هیچ مشکلی حضور داشته باشند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده