// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

دو ویدیو جدید از بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

ویدیوهای جدید از بازی Gran Turismo Sport جلوه‌های بصری این بازی را در پلی استیشن 4 پرو به زیبایی به نمایش ‌می‌گذارند.

به دلیل محدود بودن رقابت‌های بتای محدود بازی Gran Turismo Sport در ساعات مشخصی از روز، بیشترین ویدیوهایی که از بتای بازی Gran Turismo Sport منتشر می‌شوند از ویژگی Time Trial گرفته شده‌اند.

خوشبختانه RajmanGaming HD، کاربر یوتیوب توانسته تا تصاویری از رقابت‌های بازی را ضبط و برای بازیکنانی که به نسخه بتا دسترسی ندارند، منتشر کند. به شکل عجیبی، در حال حاضر در زمانی که بازیکنان با یکدیگر برخورد می‌کنند، خودرو‌ی آنها از داخل یکدیگر عبور می‌کند. البته مشخص نیست که این تنظیمات تنها مخصوص بتای محدود است یا در هنگام عرضه نیز در بازی اعمال می‌شود.

مسابقه در یکی از پیست‌های ساحلی تازه معرفی شده با نام Dragon Trail انجام می‌شود. از دیگر اخبار بازی، به دنبال اتمام قرارداد الکترونیک آرتز با کمپانی پورشه، در نهایت این کمپانه خودروهای خود را وارد بازی Gran Turismo Sport خواهد کرد. از سوی دیگر می‌توانید مجموعه‌ای از ویدیوهایی را که اخیرا منتشر شده‌اند در زومجی تماشا و دانلود کنید:

ویدیوهای فوق مربوط به نسخه پلی‌ استیشن 4‌ پرو بازی Gran Turismo Sport هستند و از بتای محدود بازی گرفته شده‌اند. سونی اینتراکتیو اینترتینمنت قرار است تا سال جاری این بازی رانندگی را به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه کند.

| |

| |


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده