نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

Alien: Covenant برای دومین بار روی جلد مجله امپایر قرار گرفت

باری دیگر یک زنومورف ابهت و مخوف بودن خود را روی جلد مجله امپایر به رخ می‌کشد تا اهمیت این فیلم بیش از پیش برجسته‌تر شود.

با توجه به اکران فیلم Alien: Covenant در ماه آینده، مجله‌ی امپایر برای دومین مرتبه تصویری از این فیلم را بر روی جلد شماره‌ی جدید خود استفاده کرد. فیلم بیگانه: پیمان، اثر ریدلی اسکات، دنباله‌ی  فیلم Prometeus ساخته‌ی همین کارگردان است. در فیلم جدید، مجموعه‌ای تازه از اکتشاف‌گران با موجودی هولناک و شریری برخورد می‌کنند. همچنین در این فیلم شاهد بازگشت بازیگران فیلم پرومتئوس نیز خواهیم بود.

به عنوان هشتمین قسمت از مجموع تمامی فیلم‌های این مجموعه که شامل فیلم‌های فرعی Alien vs. Predator محصول ۲۰۰۴ و Alien vs. Predator: Requiem محصول ۲۰۰۷ می‌شوند، سازندگان فیلم قول داده‌اند در این قسمت نگاه اجمالی‌تری به روابط مبهم و پیچیده‌ی پشت پرده‌ی مهندسان فیلم پرومتئوس داشته باشند؛ در همین حین علاوه بر زنومورف‌ها، موجودی جدید نیز به نام نئومورف (Neomorph) معرفی خواهد شد که این امر نشان از برنامه‌ی ریدلی اسکات برای تهیه فیلم‌های بیش‌تری از سری بیگانه در آینده‌ای نزدیک دارد. با مشخص شدن نام فیلم بعدی این مجموعه یعنی بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) و در کنار هم قرار گرفتن این عوامل سبب شده‌ است طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر اکران فیلم بیگانه: پیمان بر روی پرده‌ی سینما باشند.      

بر این اساس مجله‌ی امپایر (Empire) برای دومین مرتبه عکس روی جلد شماره‌‌ی جدید خود را به موجود ویرانگر و رعب‌آور این سری اختصاص داده است. در ساخت این کاور از تصاویر مربوط به نئومورف الهام گرفته شده است که بینندگان بدون تردید نمایش این هیولا را در تریلرها و تیزرهای تلویزیونی پخش شده از یاد نبرده‌اند؛ طرفداران این مجموعه احتمالاً با دیدن این تصویر برای خرید این نسخه‌ی مجله‌ی امپایر شدیداً وسوسه خواهند شد. عکس روی جلد مجله‌ی امپایر را در زیر می‌بینیم:

Alien-Covenant-Alternate-Empire-Cover-Magazine

بر اساس تمامی نمادها و نشانه‌هایی که تاکنون از فیلم به نمایش درآمده است، مطمئناً ریدلی اسکات در تلاش برای تزریق عناصر ابتدایی و ریشه‌ای این سری به فیلم جدید خود است؛ عناصری که سبب شدند نخستین فیلم بیگانه تا این میزان جاودانه شود. قرض گرفتن برخی از عناصر ژانر وحشت، فیلم بیگانه را تبدیل به اثری علمی-تخیلی کلاسیک کرده است. فیلم بیگانه: پیمان، قطعاً برای راضی نگاه داشتن بینندگان مشتاقی که برای دیدن قسمتی جدید از سری بیگانه صف می‌کشند، حاوی جذابیت‌های فراوان باشد.

فیلم پرومتئوس به عنوان فیلمی پر حرف‌ و حدیث در معرفی و ورود به دنیای بیگانه جایگاه خوبی برای خود کسب کرد، ولی احتمالاً طرفداران چهارگانه‌ی ابتدایی سری بیگانه از دیدن فیلم بیگانه: پیمان که سومین ساخته ریدلی اسکات در مجموعه‌ی بیگانه است، لذت بیش‌تری خواهند برد. تنها زمان نشان خواهد داد که این فیلم در گیشه موفق ظاهر خواهد شد یا خیر، ولی امید می‌رود شاهد یکی از بهترین آثار ریدلی اسکات و کمپانی سازنده در اثر جدید سری بیگانه باشیم.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده