نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Sylvio 2 برای پی سی و کنسول ها رونمایی شد

بازی اول-شخص ترسناک Sylvio 2 در قالب تریلری رونمایی شد و در صف انتشار بازی‌های فصل پاییز قرار گرفت.

استودیوی سوئدی استروبوسکوپ (Stroboskop)، سازنده‌ی بازی ترسناک Sylvio، نسخه‌ی دوم آن را به طرفداران‌اش معرفی کرد. جزئیات Sylvio 2 هنوز به‌طور کامل در اخبار بازی بازگو نشده؛ اما می‌دانیم که پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی (به‌واسطه‌ی فروشگاه استیم) قرار است میزبانی آن را بر عهده داشته باشند. در این میان، استروبوسکوپ تریلر سینمایی مبهم و عجیبی را برای ساخته‌اش منتشر کرده که می‌توانید نگاهی به آن بیندازید.

| |

بازی اول-شخص Sylvio 2 ادامه‌ی ماجراهای ژولیت واترز (Juliette Waters) را به تصویر می‌کشد؛ کسی که در نسخه‌ی اول بازی تلاش می‌کرد تا با دستگاه ضبط صوت‌اش و تفکیک کردن «نجوای ارواح» از نویز محیط، پرده از ماجرایی شوم بردارد. ژولیت در Sylvio 2 علاوه بر تجهیزات صوتی‌اش، لوازم فیلمبرداری هم در اختیار دارد و از آن‌ها نیز برای فاش کردن پیام‌های اشباح استفاده می‌کند.

آن‌طور که از تریلر و تصاویر منتشر شده برمی‌آید، احتمالاً بازیکن این امکان را خواهد داشت تا دوربین فیلمبرداری را در موقعیت‌ها و زوایای موردنظرش قرار دهد و از شرایط نوری گوناگون برای ثبت کردن حضور ارواح بهره ببرد. شماری از تصاویر بازی را در ادامه ملاحظه می‌کنید.

انتظار می‌رود که بازی Sylvio 2 در فصل پاییز روانه‌ی بازار شود. نسخه‌ی پیشین Sylvio حدود دو سال پیش عرضه شده بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده