نویسنده: ایمان اخوت
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

ماد نقشه بازی Red Dead Redemption برای بازی GTA V لغو شد

ماد نقشه بازی Red Dead Redemption که قرار بود برای بازی Grand Theft Auto V منتشر شود به درخواست کمپانی Take-Two کنسل شد.

کسانی که به انتظار ماد بازی Red Dead Redemption برای بازی GTA V نشسته بودند بهتر است فکر تجربه این ماد را از سر خود بیرون کنند. تیم توسعه این ماد، این خبر را در انجمن خود منتشر کرد. پس از انتشار ویدیویی از ماد این نقشه، شرکت تیک تو با تماس با سازندگان این ماد خواستار توقف این پروژه شد. در این انجمن کاربر Mr. Leisurewear از جانب این تیم گفته است:

می‌دانم که این خبر خوبی نیست اما از آنجایی که برخی از شما هم متوجه شدید، با ما تماس گرفتند و باید بگوییم که ناچار به کنسل کردن این پروژه هستیم. ممنون از همراهی شما اما این ماد هرگز منتشر نخواهد شد، متاسفیم.

برنامه این تیم، ماد کردن کل نقشه‌ی بازی Red Dead Redemption برای بازی GTA V به همراه تمامی محتواهای اضافه شده به بازی به همراه پیشرفت گرافیکی بود.

تیک-تو (Take-Two) هنوز بیانیه‌ای در این رابطه منتشر نکرده است ولی به احتمال زیاد مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 می‌شود که برای عرضه در اواخر سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. در هر صورت خبر ناخشوشایندی برای کسانیست که منتظر انتشار این ماد بودند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده