نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

اطلاعاتی از داستان، حالت Co-op و تاریخ عرضه Call of Duty: WWII فاش شد

با توجه به اطلاعات فاش شده از بازی Call of Duty: WWII، شوتر جدید اکتیویژن قرار است داستان عمیقی داشته باشد.

چند روز پیش کمپانی اکتیویژن رسما بازی Call of Duty: WWII را تایید و اعلام کرد که در جریان یک لایو استریم که چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران پخش می‌شود، اطلاعات بیش‌تری از آن ارائه خواهد کرد. با این حال اخیرا اطلاعات متعددی از این بازی توسط چارلی اینتل فاش شده است. بر این اساس بازی Call of Duty: WWII احتمالا در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) عرضه خواهد شد.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعات آمده که در Call of Duty: WWII قرار است در مناطق مختلف اروپا نبرد‌های مختلف جنگ جهانی دوم را تجربه کنیم و البته یک خبر خوب برای طرفداران اینکه نبرد ساحل نرماندی در روز D-Day نیز در این نسخه وجود خواهد داشت. همچنین بنا به اطلاعات فاش شده، Call of Duty: WWII قرار است گیم‌پلی‌ای شبیه به نسخه‌های کلاسیک سری Call of Duty داشته باشد. در بازی شاهد روایت داستانی با محوریت گروهی از سربازان خواهیم بود که افرادی معمولی هستند ولی پیوندی عمیق بین آن‌ها وجود دارد.

علاوه بر این به نظر می‌رسد استودیو اسلج‌همر، سازنده بازی، توجه زیادی به جلوه‌های بصری بازی دارد و گفته شده که شاهد گرافیک بسیار عالی و واقع‌گرایانه در بازی خواهیم بود. اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک بازی Call of Duty، قسمت چندنفره آن است. اگر به اطلاعات فاش شده استناد کنیم، Call of Duty: WWII شامل نقشه‌هایی خواهد بود که نبرد‌های مهم جنگ جهانی دوم در آن‌ها جریان داشتند. به‌علاوه سازندگان روش‌های جدیدی را در بازی قرار داده‌اند که گیمر‌ها با استفاده از آن‌ها می‌توانند با دیگر کاربران ارتباط و تعامل داشته باشند.

یکی دیگر از اطلاعات بسیار جذاب بازی، وجود بخش همکاری چندنفره (Co-Op) در بازی است. اما چیزی که این بخش را جذاب‌تر هم می‌کند این است که در این حالت، داستانی کاملا جدید را تجربه خواهید کرد که امکان تجربه آن به صورت انفرادی وجود ندارد. قطعا این ویژگی می‌تواند یکی از نقاط قوت بازی Call of Duty: WWII باشد.

در پایان هم گفته شده که بازی احتمالا یک نسخه بتا محدود خواهد داشت و افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، قادر به تجربه آن خواهند بود.

قطعا روز چهارشنبه اکتیویژن اطلاعات بیش‌تری از نسخه جدید Call of Duty ارائه خواهد کرد و حتی شاید شاهد یک تریلر از آن نیز باشیم. در دیگر اخبار بازی مرتبط با این اثر، تصاویری از آن فاش شده است که می‌توانید در زومجی آن‌ها را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده