نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶

Dark Phoenix نام رسمی فیلم X-Men: Supernova خواهد بود

کمپانی فاکس قرن بیستم رسما اعلام کرد که Dark Phoenix عنوان رسمی فیلم مردان ایکس: سوپرنوا (X-Men: Supernova) خواهد بود.

مدت زیادی است که شایعات ساخت فیلم بعدی مجموعه مردان ایکس (X-Men) با عنوان X-Men: Supernova، شنیده می‌شود. بهمن سال گذشته، سوفر ترنر، بازیگر نقش جین گری در فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپسساخت این فیلم را تایید و اضافه کرد که فیلمبرداری این فیلم احتمالا از تابستان امسال آغاز خواهد شد. اواسط ماه اسفند، سیمون کینبرگ، نویسنده و تهیه کننده مجموعه X-Men، ساخت فیلم بعدی این مجموعه را تایید کرد، اما جزئیات بیشتری از آن به اشتراک نگذاشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم رسما ساخت و تولید فیلم بعدی مجموعه X-Men با عنوان دارک فونیکس (Dark Phoenix) را تایید کرده است.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم X-Men: Dark Phoenix جدیدترین فیلم مجموعه X-Men خواهد بود که در سال ۲۰۱۸ در سراسر جهان اکران خواهد شد. کمپانی فاکس قرن بیستم اطلاعات بیشتری از جمله کارگردان و بازیگران این فیلم را منتشر نکرده است، اما این فیلم قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. کارش نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men: Dark Phoenix نیز بر عهده سیمون کینبرگ و هاچ پارکر خواهد بود. انتظار می‌رود که کینبرگ کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته باشد. در اسفند سال گذشته، شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه او علاوه بر نوشتن فیلمنامه این فیلم، به عنوان کارگردان نیز در آن حضور خواهد داشت، هرچند کینبرگ تاکنون این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

X-Men: Apocalypse

فیلم X-Men: Dark Phoenix اقتباسی از داستان بسیار محبوب Dark Phoenix خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود سوفی ترنر برای بازی در نقش جین گری و جیمز مک‌آووی برای بازی در نقش چارلز فرانسیس اگزاویر/پروفسور ایکس، در این فیلم بازگردند. هرچند هنوز اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات آن منتشر نشده است، اما فیلمبرداری و تولید این فیلم احتمالا از اوایل تابستان امسال آغاز می‌شود. طبق اطلاعاتی که مدتی پیش منتشر شده بود، فیلمبرداری فیلم X-Men: Dark Phoenix احتمالا از تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۵ خرداد ۱۳۹۶) در مونترال کانادا آغاز خواهد شد.

پیش از این، اقتباسی آزادانه از این کامیک در فیلم مردان ایکس: آخرین ایستادگی (X-Men: The Last Stand) استفاده شده بود، اما طرفداران خواستار اقتباسی وفادارتر از داستان محبوب کریس کلیرمونت نسبت به فیلم X-Men: The Last Stand، هستند. همچنین در طول فیلم X-Men: Apocalypse نیز شاهد استفاده از قدرت دارک فونیکس توسط جین گری بودیم.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده