نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تریلر گیم پلی جدید بازی Seven: The Days Long Gone

تریلر گیم‌پلی جدید بازی نقش آفرینی Seven: The Days Long Gone منتشر شد که در آن می‌توان بیش‌تر با روند بازی آشنا شد.

امروز استودیو IMGN.PRO، یک تریلر گیم‌پلی جدید برای بازی نقش آفرینی ایزومتریک Seven: The Days Long Gone منتشر کرد. این تریلر گیم‌پلی جدید مانند یک موزیک ویدیو ساخته شده و می‌توانید آهنگی را که در بخش پایانی نمایش اسامی سازندگان بازی پخش می‌شود، در این تریلر گوش دهید. این موسیقی توسط گاوین دان با همکاری آهنگساز معروف، مارسین پریبیلویچ (آهنگساز نسخه دوم و سوم مجموعه The Witcher) ساخته شده است. از کارهای معروف دان هم می‌توان به آهنگسازی بازی Wasteland 2 و موسیقی بازی Rock Band اشاره کرد.

گاوین دان از مشارکتش در ساخت این بازی می‌گوید:

هنگامی که اعضای استودیو IMGN.PRO به من در مورد داستان و حال و هوای این بازی گفتند، من بلافاصله به این بازی علاقه‌مند شدم؛ به خصوص پس از مشاهده ویدیوهای گیم‌پلی بازی. آن‌ها یک اتمسفر عالی را خلق کرده بودند؛ تاریک، کثیف، خام و تقریبا مربوط به آینده. از نوشتن و خواندن در این سبک بلوز خشن و کثیف لذت بردم. من از قبل هم مشتاق کارهای مارسین از مجموعه The Witcher بودم. موسیقی که برای بازی Seven خلق کردیم، ترکیب سبک بلوز و سبک آمریکایی قدیمی بوده و سودای تاریخ و تمدن گمشده را در ادوات موسیقی قدیمی به کار رفته توسط مارسین و گروهش، تداعی می‌کند.

مارسین هم اظهاراتی پیرامون این بازی دارد:

بازی Seven برای من پروژه خارق العاده‌ای است. فضای فراوانی برای خلاقیت و جهانی وسوسه آمیز وجود دارد که صعود بشریت پس از آخرالزمان را به تصویر می‌کشد. در چنین شرایطی، مردم موسیقی را متفاوت خلق می‌کردند. آن‌ها احتمالا با ادوات موسیقی عتیقه یا دست ساز کار خواهند کرد. به همین علت، با کمک پاول رومنسوک، کلکسیونر ادوات موسیقی، من از میان صدها قطعه عجیب و قدیمی موجود در کلسیون وی، چندین مورد غیر معمول شامل یک ویولن اشتروه متعلق به بیش از ۱۰۰ سال پیش، یک باکت باس (یک نوع پیچ خورده از کنترباس)، یک باکت ویولونسل و یک ویولونسل مقوایی را انتخاب کردم تا اصوات غیرعادی خلق کنم. البته بخش‌هایی از موسیقی هم توسط کریستوف لوکوویچ، گیتاریست ممتاز لهستانی نواخته شده است.

در ادامه به معرفی اساس و ویژگی‌های بازی Seven: The Days Long Gone می‌پردازیم:

بازی Seven: The Days Long Gone یک بازی نقش آفرینی ایزومتریک سه بعدی است که بازیکنان می‌توانند به صورت آزادانه در جهان سندباکس بازی که متعلق به امپراتوری Vetrall است، گردش کنند. وقایع بازی که در محیطی فراتر از آخرالزمان در جریان است، نحوه تجربه سبک نقش آفرینی ایزومتریک را دوباره تعریف خواهد کرد. سیستم سنگ نوردی بازی به شما امکان عبور از موانع عمودی و افقی با هر ارتقاعی را می‌دهد. در زندان ساخته شده در جزیره Peh، شما داستانی غنی از توطئه، کشف و خیانت را داخل جهانی بی‌رحم که از تکنولوژی مرموز و خرافات دوران تاریک پر شده است، تجربه خواهید کرد. به عنوان یک سارق حرفه‌ای که توسط یک اهریمن باستانی تسخیر شده است، شما به Peh تبعید می‌شوید تا سخت‌ترین ماموریت ممکن را انجام دهید.

ویژگی‌های اصلی بازی Seven: The Days Long Gone:

  • یک بازی نقش آفرینی ایزومتریک سه بعدی که نحوه تجربه این سبک را دوباره تعریف خواهد کرد.
  • جهان سندباکس امپراتوری Vetrall که برای گردش به صورت آزادانه در دسترس است.
  • محیط فراتر از آخرالزمان
  • محیط‌های خیره کننده؛ از یک باتلاق عرفانی گرفته تا Mortbane، شهری کوچک در جزیره Peh و Hallard، شهری با تکنولوژی‌های پیشرفته که پایتخت امپراتوری Vetrall و مرکز فرماندهی امپراتور Drugun محسوب می‌شود.
  • امکان انجام ماموریت‌ها به چندین روش
  • یک سیستم سنگ نوردی منحصر به فرد که به شما امکان عبور از موانع عمودی و افقی با هر ارتقاعی را می‌دهد.
  • یک جهان بی‌رحم که از تکنولوژی مرموز و خرافات دوران تاریک پر شده است.

بازی SEVEN: The Days Long Gone تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما قرار است برای رایانه‌های شخصی از طریق استیم منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده