// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶

اولین تصاویر از بازی Under Night In-Breath Exe: Latest منتشر شد

تصاویری از بازی مبارزه ای Under Night In-Breath Exe: Latest از سوی استودیو آرک سیستم ورکس منتشر شده است که خبر از یک بازی هیجان‌انگیز برای پلی‌استیشن می‌دهد.

ژاپن کشوری است که در آن هنوز هم افرادی پیدا می‌شوند تا برای کنسولی مانند پلی‌استیشن 3 با قدمت ۱۱ سال بازی بسازند. در جدیدترین شماره از مجله فامیتسو، شرکت آرک سیستم ورکس بازی Under Night In-Breath Exe: Latest را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا معرفی کرد.

در کنار معرفی بازی، تصاویری هم از بازی Under Night In-Breath Exe: Latest ارائه شده که شخصیت اصلی یعنی Hyde Kido و کاراکتر جدید یعنی Enkidu را به نمایش می‌گذارد.

Under Night In-Breath Exe: Latest در واقع نسخه آپدیت شده از بازی Under Night In-Breath Exe: Late است، بازی که در واقع نسخه آپدیت شده Under Night In-Breath برای پلی‌استیشن 3 در سال ۲۰۱۴ است. این بازی اولین نسخه از سری بوده که برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر انتشار یافته از این بازی را مشاهده نمایید و البته در نظر داشته باشید که این تصاویر از روی مجله برداشته شده است و طبیعتا تفاوت بسیاری با کیفیت نسخه اصلی خواهد داشت:

under night in-breath

بازی در تاریخ ۳۰ خرداد در کشور ژاپن عرضه می‌شود اما هنوز مشخص نیست که آیا سازنده بازی همانند نسخه Late بازی را محدود به این کشور خواهد کرد یا خیر. نظر شما در مورد بازی Under Night In-Breath Exe: Latest و البته نام طولانی و عجیب آن چیست؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده