// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

عکس های جدید از بازی Birthdays the Beginning با محوریت آیتم ها

استودیو NIS America با انتشار تعدادی عکس از بازی Birthdays the Beginning جزئیاتی از آیتم‌ها و منو‌های این بازی ارائه کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، استودیو ان‌آی‌اس آمریکا (NIS America)  تعدادی عکس جدید از بازی Birthdays the Beginning منتشر کرد. بازی مذکور در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه (۹ مه) برای پلی‌استیشن 4 و ۲۲ اردیبهشت ماه (۱۲ مه) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

عکس‌های جدید جزئیاتی از منو‌های این بازی را نشان می‌دهند که این منو‌ها به کاربران اجازه می‌دهد آیتم‌های یافت شده را مدیریت کنند. همچنین در سوی دیگر ناشر این بازی «حالت چالش» (Challenge Mode) این بازی را نشان می‌دهد که گویا کاربران باید ماموریت‌های خود را در طی مدت سال‌هایی که در اختیار آنها قرار گرفته شده است، به اتمام برسانند. این ماموریت‌ها شامل خلق و پیدا کردن نژاد‌های جدید می‌شود.

در طول بازی کاربران آیتم‌هایی را جمع‌آوری می‌کنند که این امر به آنها اجازه می‌دهد تنظیمات رطوبت، دما و نقشه محیط خود را تغییر دهند. با تغییر عوامل محیطی کاربران می‌توانند نژاد‌های خاصی از حیوانات و موجودات این سیاره را خلق کنند.

یکی از این آیتم‌ها Mysterious Glass Jar نام دارد که جزئیات ژن یک ارگانیسم را ذخیره می‌کنند، این امر به کاربران اجازه می‌دهد که در صورت تمایل، آن را به ارگانیسم قبلی برگردانند. پس از پخش کردن ارگانیسم‌های غیر هم‌خوان در محیط، احتمال دارد که حیوان مورد نظر شما از بین برود یا اینکه در اکوسیستم به صورت تکامل یافته رشد کند.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Birthdays: the Beginning می‌توانید تریلر حالت داستانی و چالش، تریلر معرفی جهان و گیم‌پلی ۱۵ دقیقه‌ای از آن را در زومجی تماشا کنید.

در ادامه می‌توانید عکس‌های جدید را مشاهده کنید:

Birthdays: the Beginning

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده