نویسنده: آراییس نظریان
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بسته الحاقی جدید بازی Steep معرفی شد

کمپانی یوبیسافت بسته الحاقی Winterfest DLC  را برای بازی ورزشی Steep معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) بسته الحاقی جدید بازی Steep را با نام Winterfest DLC معرفی کرد و اعلام شد که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در دسترس کابران قرار گرفته می‌شود. محتوای جدید جداگانه با قیمت ۱۱.۹۹ در دسترس کاربران قرار گرفته می‌شود و دارندگان سیزن پس بازی یا نسخه گلد هم رایگان آن را دریافت خواهند کرد. بسته الحاقی جدید قرار است ورزش جدید Winter Sled (ورزش زمستانی مربوط به سورتمه) را به این بازی اضافه کند و به کاربران اجازه می‌دهد این بار روش جدیدی را برای کاوش در دنیای این بازی تجربه کنند.

محتوای Winterfest قرار است ۲۱ نوع چالش مختلف را در دسترس کابران قرار دهد و مهارت‌ آنها را به چالش بکشد. آیتم‌های قابل شخصی‌سازی و ۱۰ پوسته جدید از دیگر محتویاتی است که این بسته به این بازی اضافه خواهد کرد. بازی ورزش‌های زمستانه Steep هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. چندی پیش اعلام شد که این بازی در انتهای سال جاری میلادی برای نینتدو سوییچ نیز عرضه می‌شود.

بازی Steep در زومجی توانست نمره ۶.۵ را به خود اختصاص دهد، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Steep را مطالعه کنید.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده