نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

بازی FIFA 17 برای مشترکین سرویس EA Access و Origin Access در دسترس است

از حالا می‌‌توانید بازی FIFA 17 را توسط سرویس‌های الکترونیک آرتز به صورت رایگان روی کنسول ایکس‌باکس وان و پی‌سی تجربه کنید.

همانطور که از قبل مشخص شده بود، مشترکین دو سرویس Origin Access و EA Access از این پس می‌توانند به صورت رایگان نسخه استاندارد بازی FIFA 17 را تجربه کنند. کاربران Origin می‌توانند اطلاعات بیشتر در این رابطه را از طریق وبسایت رسمی کسب کرده و کاربران ایکس‌باکس وان که از سرویس EA Access استفاده می‌کنند، نیز باید به صفحه مربوط مراجعه کنند.

در ضمن چندین بازی دیگر هم از الان تا ماه ژوئن به فهرست بازی‌های این دو سرویس افزوده شده که از آن‌ها می‌توان به بازی Dragon Age: Origins و بازی Medal of Honor: Airborne برای مشترکین EA Access در ایکس‌باکس وان اشاره کرد. کاربران سرویس Origin Access هم می‌توانند به تجربه Command & Conquer: The Ultimate Collection بپردازند که شامل ۱۷ بازی از مجموعه Command & Conquer است. در حال حاضر، این کلکسیون ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد، بنابراین تا افزوده شدن آن به سرویس، کمی صبر کنید.


بازیکنان رایانه‌های شخصی می‌توانند چندین بازی مستقل موفق مانند بازی Hacknet ،Orwell و Pony Island را نیز تجربه کنند.

بازی Hacknet یک بازی شبیه‌ساز هک رایانه از استودیو استرالیایی Team Fractal Alligator است؛ بازی Orwell یک بازی شبیه‌ساز محصول استودیو Osmotic بوده و بازی Pony Island یک بازی متا داستانی تخیلی، ساخته دانیل مولینز است. در ضمن Pony Island برخلاف اسمش در مورد اسب‌های کوچک بامزه که در جزیره‌ای در حال گردش هستند نبوده و در واقع پیرامون یک کابین آرکید شیطانی است!

هزینه اشتراک در سرویس EA و Origin Access ماهانه ۴.۹۹ دلار و سالانه ۲۹.۹۹ دلار است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده