نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

اطلاعات جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از بازی جدید خالق Assassin’s Creed یعنی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد.

اگر به خاطر داشته باشید، دو سال پیش بود که پاتریس دسیلتس، خالق مجموعه Assassin’s Creed و استودیو او یعنی استودیو Panache Digital Games، یک بازی جدید به نام بازی Ancestors: The Humankind Odyssey را معرفی کردند. این بازی اکشن ماجرایی سوم شخص با محوریت بقا، داستان زندگی انسان‌های اولیه را با یک پیچش مستند، روایت می‌کرد. امروز و در جدیدترین اخبار بازی، در جریان یک ارایه زنده در رویداد Reboot Develop کرواسی، استودیو سازنده اطلاعاتی در مورد برخی تغییرات جدید این بازی جاه طلبانه را به همراه موارد جالب دیگری به اشتراک گذاشت. یک تیزر تریلر جدید هم از بازی به نمایش درآمد.

اول از همه اینکه بازی برخلاف اعلام قبلی دیگر سریالی نخواهد بود و بسیار بزرگ است. طبق گفته دسیلتس، ابتدا قرار بود بازی به صورت سریالی عرضه و ساعت به ساعت توسط بازیکنان تجربه شود، اما حالا بزرگ‌تر و باز شده است و به لطف پیاده سازی سیستم‌های جدید، باید بیشتر کارهای بازی را خودتان انجام دهید. در مورد اندازه بازی، فعلا دسیلتس اطلاعات دقیقی به اشتراک نگذاشته و فقط تایید کرد که بازی بزرگ است و بخش قابل توجه‌ای از آن در آفریقا جریان دارد. طبق گفته دسیلتس، وقایع بازی در ۱۰ تا ۲ میلیون سال پیش جریان دارند.

در مورد جزئیات جدید گیم‌پلی هم دسیلتس تایید کرد که سیستم مدیریت منابع و عناصر بقا در بازی حاضر هستند. وی همچنین اعلام کرد که تیم در حال تصمیم‌گیری جهت اضافه کردن آدم خواری به بازی است، چرا که این عمل در تاریخ بشریت وجود دارد. به نظر می‌رسد که هنوز تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است. علاوه بر این، دسیلتس در مورد مبارزات میان قبایل صحبت کرده و اعلام کرد که شاید بعدا این ویژگی به بازی افزوده شود، اما هنوز خبری از آن در بازی Ancestors نیست.

همانطور که بالاتر هم ذکر شد، دسیلتس در این رویداد اعلام کرد که بازی از حالت خطی و محدود خارج شده و حالا بازیکنان خودشان داستان بازی را خلق می‌کنند. دسیلتس در ادامه گفت که قصد دارد بازیکنان داستان اجدادشان را، متفاوت از آنچه دانشمندان می‌گویند، خلق کنند.

جدا از گیم‌پلی، دسیلتس تایید کرد که انیماتوری که اتزیو در مجموعه Assassin’s Creed و شاهزاده در بازی Prince of Persia را ساخته است، روی ساخت شخصیت‌های بازی کار می‌کند. گفته می‌شود این پروژه به خوبی از حمایت مالی برخوردار بوده و توسط ۳۲ نفر در شهر مونترال ساخته می‌شود. 

طبق گفته دسیلتس، بازی هم‌اکنون قابل بازی است، اما به این زودی برای عرضه آماده نیست. با این وجود تاریخ عرضه بازی توسط تیم مشخص شده است. مراحل توسعه بازی 1666: Amsterdam، دیگر پروژه دسیلتس، فعلا متوقف شده تا ساخت بازی Ancestors به پایان برسد. در ضمن هنوز پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نیست. 

در پایان می‌توانید تیزر تریلر جدید بازی را که از نسخه Pre-Alpha تهیه شده، تماشا کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده