نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

قیمت پروژه اسکورپیو لو رفت

قیمت احتمالی پروژه اسکورپیو توسط یک فروشگاه اسپانیایی لو رفت.

در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، Xtralife که یکی از فروشگاه‌های محبوب در اسپانیا محسوب می‌شود، به تازگی فروشگاه آنلاین خود را با افزودن صفحه فروش پروژه اسکورپیو بروزرسانی کرده است. نکته جالب توجه در مورد افزوده شدن این محصول جدید، به قیمت آن مربوط است؛ پروژه اسکورپیو در این فروشگاه معادل با ۳۹۹ یورو (۴۳۰ دلار) قیمت گذاری شده است. با وجود اینکه صفحه فروش و قیمت پروژه اسکورپیو به سرعت از این وبسایت حذف شده است، اما یکی از کاربران توییتر موفق به گرفتن اسکرین‌شات از آن شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

قیمت پروژه اسکورپیو

توجه داشته باشید که قیمت گذاری صورت گرفته از سوی Xtralife تنها یک شایعه بوده و معلوم نیست که قیمت پروژه اسکورپیو دقیقا چقدر خواهد بود. گذاشتن قیمت و صفحه محصول کنسول‌های جدید توسط فروشگاه‌ها به امری عادی بدل شده و معمولا فروشگاه‌ها سعی می‌کنند قیمتی کمی بیشتر از قیمت کنسول را در این صفحات درج کنند.

فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس، بارها گفته است که اسکورپیو یک کنسول ویژه بوده و مصرف کنندگان سطح بالا را هدف گرفته است. بنابراین با توجه به سخنان اسپنسر، بایستی منتظر قیمتی بالاتر از حد معمول برای ایکس‌باکس جدید باشیم.

به نظر شما قیمت پروژه اسکورپیو چقدر خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده