نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۶

بازی ترسناک Visage تاخیر خورد

استودیوی SadSquare اعلام کرد که بازی Visage در سال ۲۰۱۷ منتشر نخواهد شد. البته هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار بازی در نظر گرفته نشده است.

به گزارش Kickstarter و طبق اعلام استودیوی SadSquare، بازی Visage در سال ۲۰۱۷ منتشر نخواهد شد و دلیل این تاخیر نیز به پایان نرسیدن روند ساخت بازی اعلام شده است.

علاوه بر اعلام تاخیر در عرضه‌ی بازی دو تصویر منتشر شده است که می‌توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید:

Visage

Visage

بازی Visage اثری در سبک اول شخص است که نمی‌توان آن را در کلمات توصیف کرد؛ همانطور که بسیاری از بازی‌ها چنین ویژگی مشابهی دارند. بازی Visage را باید تجربه کرد تا به کلیت آن پی برد ولی از آنجایی که تماشای تریلر به تجربه‌ی بازی نزدیک‌تر است پیشنهاد می‌کنیم که این تریلر را از دست ندهید:

| |

بازی Visage کاربر را در نقش مالک یک خانه‌ی قدیمی در سال ۱۹۸۰ قرار می‌دهد؛ مالکیت این خانه در طول قرن‌ها بین افراد خانواده دست به دست شده است. همچنین با وجود سپری شدن سال‌های طولانی از ساخت، هیچ پوسیدگی یا خرابی در خانه دیده نمی‌شود. کاربر باید به جستجو در خانه و محیط اطراف آن بپردازد تا پرده از راز‌های موجود بردارد. بازیکن با ادامه‌‌ی بازی متوجه می‌شود که عاملی وی را از ادامه باز می‌دارد و اجازه‌ی کشف دلایل اتفاقاتی نظیر مرگ وحشتناک پیشینیان را نمی‌دهد.


منبع Onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده