نویسنده: محمد جواد .
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

عروسک‌های Amiibo برای بازی ‌Binding Of Isaac عرضه می‌شوند

ممکن است بزودی فیگورهای آمیبو بازی Binding Of Isaac عرضه شوند. این عروسک‌ها، ایزاک بدون لباس و گریان را نمایش می‌دهند.

بازی بعدی که ممکن است فیگور آمیبو برای آن عرضه شود، ورژن نینتندو سوئیچ بازی Binding Of Isaac: Afterbirth است.

Nicalis، ناشر بازی Binding Of Isaac، اخیرا در توییتی از احتمال عرضه یک عروسک آمبیو برای نسخه نینتندو سوئیچ بازی Binding Of Isaac: AfterBirth خبر داد. این توییت شامل یک تصویر از مدل اولیه‌‌ی فیگور آمیبوی ایزاک است.

Crying Isaac Amiibo

در توییت نوشته شده است:« این چیه؟دلتون یه آمیبو از BOI برای سوییچ می‌خواد؟»

 می‌توان اینطور برداشت کرد که Nicalis به جای آنکه عرضه این فیگور را به صورت رسمی اعلام کند، می‌خواهد با این روش به تبلیغ و پشتیبانی از آن بپردازد.

اکثریت قریب به اتفاق عروسک‌های آمیبو در فروشگاه، برای بازی‌های انحصاری نینتندو هستند اما در این بین برای تعدادی از بازی‌های مولتی پلتفرم هم مثل بازی Shovel Kinght عروسک آمیبو عرضه شده است. همچنین به تازگی عروسک‌های به شدت مورد انتظار Bayonetta و Final Fantasy VII که در تیرماه سال ۹۴ معرفی شده بودند، عرضه شده‌اند.

پس از آنکه نینتندو اجازه‌ی انتشار بازی Binding Of Isaac را روی پلتفرم‌هایش داد، عرضه‌‌ی یک عروسک آمیبو از این بازی می‌تواند جالب باشد. با توجه به اینکه نینتندو در سال ۲۰۱۲ از انتشار بازی برای 3DS جلوگیری کرد. در آن زمان ادموند مکمیلن ( Edmund McMillen) اشاره کرد که علت جلوگیری نینتندو از انتشار بازی،‌ محتوای مشکوک بازی است. بعدها، این بازی برای 3DS و Wii U قبل از عرضه‌‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن در ماه قبل، منتشر شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده