نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

انتشار ۱۵ تصویر جدید از فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO اخیرا ۱۵ تصویر جدید از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) منتشر کرده است.

در طی ۶ سال گذشته، پخش سریال Game Of Thrones از اوایل فصل بهار آغاز می‌شد و تا اواخر آن ادامه پیدا می‌کرد. حال پخش فصل هفتم این سریال قرار است از تابستان امسال آغاز شود و دو ماه دیگر پخش هفتگی آن آغاز خواهد شد. حال شبکه HBO تصاویر رسمی جدیدی از فصل هفتم سریال Game Of Thrones منتشر کرده است. در این تصاویر، شخصیت‌هایی حضور دارند که طی ۶ فصل گذشته هنوز در یک حادثه دلخراش یا جنگ یا یک دسیسه، کشته نشده‌اند. با این حال، این تصاویر اطلاعات چندانی از اتفاقات فصل هفتم این سریال را فاش نمی‌کند، اما به نظر می‌رسد سر داووس به عنوان مشاور در حال خدمت به وینترفل است و همچنین آریا نیز در این شهر حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

15 New Game Of Thrones Season 7 Photos

15 New Game Of Thrones Season 7 Photos

15 New Game Of Thrones Season 7 Photos

در تصاویر دیگر، دنریس را مشاهده می‌کنیم که به وستروس وارد شده است و بدون شک لرد بیلیش در تلاش است تا سانسا را علیه جان اسنو کند. در تصویری دیگر سم در حال آموزش خواندن و نوشتن به گیلی است و همچنین تورموند در تلاش است تا سرانجام نظر برین را جلب کند. شبکه HBO چندی پیش اولین تریلر رسمی فیلم هفتم سریال Game Of Thrones را منتشر کرد. تمرکز این تریلر روی سه شخصیت جان اسنو، دنریس تارگرین و سرسی لنیستر است که سه طرف جنگ‌های فصل هفتم خواهند بود. 

اسفند گذشته، شبکه HBO با انتشار تیزر تریلری کوتاه تاریخ انتشار فصل هفتم این سریال را نیز رسما اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، اخیرا دیوید بنیاف در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها ۶ قسمت خواهد بود. با این حال، تاریخی برای انتشار فصل هشتم این سریال اعلام نشده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده