نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

بررسی بازی Mario Kart 8 Deluxe از دید سایت‌های معتبر دنیا

نمره‌ های بازی Mario Kart 8 Deluxe نشان می‌دهند که نینتندو سوییچ قرار است به زودی میزبان یک بازی عالی دیگر شود.

در همان روز عرضه کنسول نینتندو سوییچ بود که کمپانی ژاپنی با انتشار بازی فوق‌العاده The Legend of Zelda: Breath of the Wild نشان داد که قصد دارد بازی‌های انحصاری بزرگی برای کنسول جدیدش عرضه کند و حال این کنسول، کم‌تر از ۱۰ روز دیگر میزبان بازی انحصاری دیگری به اسم Mario Kart 8 Deluxe خواهد بود؛ بازی‌ای که البته پیش‌تر برای کنسول Wii U در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود و حال نسخه دیلاکس و کامل‌تر آن قرار است در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) برای سوییچ در دسترس قرار بگیرد.

ماریو رکن جدایی‌ناپذیر کنسول‌های شرکت نینتندو است و سوییچ هم از این قاعده مستثنی نیست. Mario Kart 8 Deluxe اولین بازی ماریویی است که برای این کنسول عرضه می‌شود و بعد‌ها شاهد عرضه بازی Super Mario Worlds نیز برای این کنسول خواهیم بود. اما اگر بخواهیم توضیح مختصری در مورد Mario Kart 8 Deluxe بدهیم، باید بگوییم که این اثر یک بازی مسابقه‌ای آرکید با حضور شخصیت‌هایی چون ماریو است که می‌تواند مسابقه‌های مفرح و سرگم‌کننده‌ای را به ارمغان بیاورد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی شامل تمامی DLC‌های نسخه Wii U و یک سری کاراکتر‌های جدید است و حتی حالت Battle Mode آن نیز به کلی تغییر یافته است.

نمره‌های بازی Mario Kart 8 Deluxe خبر از یک شاهکار دیگر برای سوییچ می‌دهند. این بازی نظرات بسیار مثبت اکثر منتقدان را در پی داشته است تا خود را به عنوان یک انحصاری موفق دیگر برای سوییچ مطرح کند. در ادامه مروری بر نمره‌ها و بررسی‌های بازی Mario Kart 8 Deluxe از دید سایت‌های معتبر دنیا خواهیم داشت:

Mario Kart 8 Deluxe

  • سازنده: نینتندو
  • سبک: ریسینگ آرکید
  • تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

Mario Kart 8 Deluxe

گاردین: ۱۰۰ از ۱۰۰

درست است که یک سری از بازیکنان بازی Mario Kart 8 Deluxe سعی خواهند کرد در حالت Time Trial زمان بهتری ثبت کرده یا رتبه خود را در بین کاربران دیگر بازی بهبود ببخشند، اما واقعیت این است که هدف اصلی بازی Mario Kart 8 Deluxe هیچ‌یک از این موارد نیست. بلکه این بازی یک اثر کاملا مفرح و سرگرم‌کننده است که می‌توانید همراه با دوستان یا اعضای خانواده‌تان، فارغ از اینکه آن‌ها چقدر در بازی توانایی دارند، آن را تجربه کرده و لذت ببرید. Mario Kart 8 Deluxe قطعا بهترین نسخه از این سری تا به امروز است.

گیم اینفورمر: ۹۳ از ۱۰۰

درست است که Mario Kart 8 Deluxe در اصل یک بازی کاملا جدید نبوده و بازنشر یک بازی سه ساله است، ولی نینتندو با اضافه کردن محتویات جدید به این بازی و رفع مشکلات اصلی نسخه Wii U آن، باعث شده تا Mario Kart 8 Deluxe بهترین تجربه ممکن از سری بازی‌های Mario Kart باشد. حالت Battle Mode بازی بهبود بسیار زیادی داشته و همان چیزی است که از آن انتظار دارید. همچنین بازی ویژگی‌ها و محتویات لذت‌بخش بسیار زیاد دیگری نیز دارد که وقتی این‌ها کنار هم قرار می‌گیرند، باعث می‌شوند تا بتوانیم Mario Kart 8 Deluxe را یکی دیگر از بازی‌های عالی نینتندو سوییچ بنامیم.

آی‌جی‌ان: ۹۳ از ۱۰۰

من از نسخه Wii U بازی Mario Kart 8 هم تمجید کرده بودم و حال نیز می‌گویم که Mario Kart 8 Deluxe، یک بازی عالی برای نینتندو سوییچ است. بازی هنوز هم پس از گذشت سه سال بسیار زیبا و صد البته اعتیاد‌آور است. این بازی قطعا بهترین نسخه از این سری تا به امروز است و شامل تمام محتویاتی می‌شود که از آن انتظار دارید. افرادی که بازی را پیش‌تر روی Wii U تجربه کرده بودند، در نسخه سوییچ محتویات جدید خیلی خاصی مشاهده نخواهند کرد. با این حال حالت Battle Mode بهبود‌یافته و پنج سبک بازی کردن جدیدی که نسخه سوییچ در اختیارتان قرار می‌دهد، باعث خواهند شد تا حتی کاربران قدیمی نیز از این بازی لذت ببرند. البته که نینتندو تلاش زیادی برای رفع مشکلات بخش آنلاین این بازی انجام نداده است، ولی بازی در بقیه بخش‌ها عالی و با کیفیت است.

گیمز بیت: ۹۰ از ۱۰۰

نینتندو با Mario Kart 8 Deluxe دقیقا همان کاری را کرده که دوست داریم ناشران با بازی‌های قدیمی انجام دهند. بازی‌ای که می‌توانست صرفا تلاشی برای خالی کردن جیب کاربران نینتندو سوییچ باشد، به اثری تبدیل شده است که بهترین نسخه از سری ماریو کارت به شمار می‌رود. مسابقات بازی کماکان به اندازه نسخه Wii U لذت‌بخش هستند و حالت Battle Mode نیز باعث می‌شود تا بازی مانند یک بسته کامل باشد. علاوه بر این وجود تمامی DLC‌های بازی و همچنین حضور شخصیت‌های جدید را نیز در نظر بگیرید که باعث می‌شوند Mario Kart 8 Deluxe یکی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در ابتدای راه این کنسول باشد.

گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

بازی Mario Kart 8 Deluxe شاید تفاوت زیادی با نسخه Wii U نداشته باشد و این برای بازیکنان قدیمی نا‌امید کننده باشد، ولی مسابقات بازی کماکان بسیار سرگرم‌کننده هستند و حالت Battle Mode بازی نیز که کاملا دست‌خوش تغییر اساسی شده است، تجربه بسیار لذت‌بخشی ارائه می‌کند. از طرفی دیگر نسخه سوییچ در مقایسه با نسخه Wii U، یک سری تغییرات هرچند جزئی ولی مهم نیز دارد و برای مثال زمان بارگذاری بازی سریع‌تر شده است و همچنین به لطف قابلیت‌های لرزشی عالی کنترلر‌های Joy-Con، تجربه بازی حس خیلی خوبی به گیمر منتقل می‌کند.

گیم روولوشن: ۸۰ از ۱۰۰

Mario Kart 8 Deluxe یک نسخه بسیار کامل از بازی Mario Kart 8 کنسول Wii U است. انتشار بازی روی سوییچ، باعث شده تا دیگر شاهد محدودیت‌های موجود روی کنسول Wii U نباشیم و بازی روی سوییچ می‌تواند ساعت‌های لذت‌بخش زیادی را برای گیمر‌ها فراهم کند. البته که نسخه سوییچ محتوای چندانی برای کاربران قدیمی بازی ندارد که بتواند آن‌ها را به خرید دوباره آن ترغیب کند، ولی در صورتی که این بازی را پیش از این تجربه نکرده‌اید، حتما باید آن را تجربه کنید.

بررسی بازی Mario Kart 8 Deluxe

بررسی بازی Mario Kart 8 Deluxe


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده