// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶

تاریخ عرضه نسخه Early Access بازی Dead Cells

نسخه دسترسی پیش از موعد بازی Dead Cells که یکی از بازی‌های الهام گرفته از سری موفق Castlevania است، به زودی منتشر می‌شود

امروز نسخه دسترسی پیش از موعد (Early Access) بازی Dead Cells از سوی استودیو فرانسوی موشن توین برای عرضه بر روی پی‌سی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت معرفی شد. در کنار معرفی تاریخ انتشار نسخه دسترسی پیش از موعد بازی، شرکت سازنده تریلری هم از محیط آن منتشر کرده است.

افرادی که در مورد این بازی هیچ اطلاعاتی ندارند، بازی Dead Cells سبکی شبیه به سری Castlevania داشته و اکشن-پلتفرمر است. جایی که با جستجو در قلعه‌ای گسترده و متغیر باید با نگهبانان آن روبه‌رو شده و مبارزه کنید. با توجه به سخنان شرکت موشن توین برای موفقیت در این بازی باید به یک استاد تمام عیار در انجام حرکات آن تبدیل شوید و البته کشته نشوید زیرا در این بازی هیچ‌گونه چک‌پوینت یا نقطه ذخیره‌سازی میزان پیشرفت شما وجود ندارد و اگر بمیرید، باید از اول بازی دوباره بجنگید و امیدوار باشید از اشتباهاتتان درس بگیرید. در واقع بازی Dead Cells ترکیبی از دو سبک مورد علاقه استودیو سازنده یعنی Roguelike و Metroidvania است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

در بازی نقش تعدادی سلول سبز رنگ پیشرفته را دارید که روی یک جزیره متغیر امری عادی است. طبق توضیح استودیو موشن توین، بازیکن باید با استفاده از این سلول‌ها، کنترل جسدی دور انداخته شده را به عهده گرفته و این زندان را جستجو کند، جایی که زنده ماندن خود یک معضل بزرگ است. هر چند که مرگ در این بازی تنها یک آغاز بوده و در اصل فرصتی دیگر برای باز کردن قدرت‌های جدید، کشف محیط‌های عجیب و غریب و پرده برداشتن از رازهای مخفی است.

موشن توین تاکنون فقط روی بازی‌های رایگان موبایل و پی‌سی و همچنین تعدادی ابزار مختلف برای ساخت بازی کار کرده است. با در نظر گرفتن این قضیه، بازی Dead Cells به نوعی تجربه‌ای جدید برای موشن توین به حساب می‌آید. سباستین بنارد، طراح ارشد موشن توین، در این مورد می‌گوید:

شرکت ما یک استودیو تعاونی است و هیچ‌گونه وابستگی به غیر ندارد و بیش از ۱۵ سال است که بازی‌های رایگان می‌سازیم. به جایی رسیدیم که باید فکری به حال خود می‌کردیم. به ناچار باید به فکر درآمدی برای خود بودیم. دو سبک مورد علاقه خود را انتخاب کردیم و با سلیقه خود به ساخت بازی مشغول شدیم با هدف اینکه یکی از بهترین بازی‌های این دو سبک را خلق کنیم. تاکنون بازخوردها نسبت به این بازی فوق‌العاده بوده است و به همین خاطر از دیدن اینکه افراد زیادی بازی ما را تجربه می‌کنند، بسیار خوشحالیم.

بازی Dead Cells در زمان انتشار نسخه دسترسی پیش از موعد، تنها ۳۰ الی ۴۰ درصد از نسخه نهایی بازی را ارائه می‌دهد و نسخه کامل آن بعدا برای پی‌سی، مک و البته لینوکس عرضه خواهد شد.

نظر خود را در مورد این بازی با ما به اشتراک بگذارید.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده