نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

مشکل تقلب در بازی Pokemon Go رفع خواهد شد

توسعه‌دهنده‌ی بازی Pokemon Go اعلام کرد که به زودی شاهد سیستم‌های ضد‌تقلب بیشتری در بازی خواهیم بود که این تغییرات در جهت رفع مشکل تقلب اعمال خواهد شد.

از زمان عرضه بازی Pokemon Go تاکنون شاهد مشکلات عدیده‌ای در بازی هستیم که از میان آنها تقلب کاربران بعنوان مشکل اصلی بازی خودنمایی می‌کند. بسیاری از کاربران با تقلب می‌توانند در هر زمانی به مکان‌های مورد نظر خود بروند و به چیز‌هایی که می‌خواهند دسترسی داشته باشند که این امر با بکارگیری روش‌های ساده‌ای نظیر تغییر مکان از طریق GPS فراهم می‌شود. در این میان کمپانی نیانتیک (Niantic)، سازنده بازی، نیز بی‌کار نبوده و از طریق اجرای سیستم‌های ضد تقلب از بسیاری از آنها جلوگیری کرده است اما مشکلات بطور کامل رفع نشده است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که در حال حاضر بسیاری از تقلب‌ها در بازی کارایی خود را از دست داده‌اند و کمپانی نیانتیک نیز در این خصوص اعلام کرده است که در حال کار روی سیستمی است که با از بین بردن راه‌های تقلب از طریق GPS مشکلات را رفع می‌کند.

تقلب از طریق GPS شامل ابزار‌های مختلفی است که به کاربران اجازه می‌دهد با تغییر مکان فعلی خود به هر نقطه‌ای از دنیا دسترسی داشته باشند و هنگامی که این روش با ربات‌ها ادغام می‌شود، دیگر حتی نیازی به حضور شما در بازی نخواهد بود و ربات‌ها تمامی اقدامات برنامه‌ریزی شده را به راحتی انجام می‌دهند. از راه‌های دیگر تقلب در بازی می‌توان به اسکنر‌ها اشاره کرد که موقیت مکانی مناسب را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد و به همین منظور کمپانی نیانتیک زمان زیادی را برای جلوگیری از آن در ماه‌های گذشته صرف کرده است.

روش‌های تقلب ذکر شده باعث ناراحتی بسیاری از کاربران بازی Pokemon Go شده است و کمپانی نیانتیک نیز وعده‌ی سیستم‌های ضد تقلب بیشتری را برای جلوگیری از تقلب در بازی داده است همچنین گزارش کردن افرادی که از تقلب برای پیشرفت در بازی استفاده می‌کنند از راهکار‌های بهبود بازی اعلام شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده