نویسنده: حمید ملکی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

لاجیتک صفحه‌کلید گیمینگ G413 را معرفی کرد

لاجیتک به تازگی صفحه‌کلید G413‌ را با قیمتی مناسب برای گیمرها معرفی کرده است.

کمپانی لاجیتک همواره در تلاش بوده تا با محصولات متنوع در بازه‌های قیمتی مختلف سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. یکی از محصولات جدید لاجیتک صفحه‌کلید گیمینگ مکانیکی G413 است که با قیمت مناسب ۹۰ دلاری خود هر گیمری را وسوسه می‌کند. G413‌ در دو مدل Silver و Carbon با نورهای پس زمینه‌ی سفید و قرمز عرضه می‌شود. این دو مدل به جز نور پس‌زمینه تفاوت دیگری ندارند و هر دو دارای ۱۰۴ کلید هستند. G413 صفحه‌کلید کامل و در عین حال جمع‌وجوری است. ابعاد این صفحه‌کلید ۱۳۲ در ۴۴۵ میلی‌متر بوده و توسط پایه‌ی درنظر گرفته شده در انتهای آن می‌توان به آن زاویه داد. همچنین در این صفحه‌کلید خبری از پنل استراحت مج نیست و همین مساله به اقتصادی‌تر شدن آن کمک کرده است.

g413

خوشبختانه G413 با داشتن برخی ویژگی‌ها یک پله بالاتر از سایر صفحه‌کلید‌های گیمینگ ارزان قرار می‌گیرد. برای مثال G413 به کمک نرم‌افزار بازی لاجیتک قادر به ثبت ماکروها است و ویژگی 26-key rollover در آن خیال گیمر را از فشردن سریع و همزمان کلیدها راحت می‌کند.

g413 logitech

G413 در رده صفحه‌کلیدهای گیمینگ ارزان قیمت قرار می‌گیرد با این حال کیفیت ساخت آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. یک درگاه USB 2.0 در این صفحه‌کلید تعبیه شده است، چیزی که برخی از رقبای گران‌قیمت‌تر G413 نیز فاقد آن هستند. این صفحه‌کلید با سوییج‌های مکانیکی Romor-G عملکرد سریع‌تر و طول عمر بیشتری نسبت به رقبا خواهد داشت.

 


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده