نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴

باندای نامکو رسما بازی نقش آفرینی ژاپنی Code Vein را رونمایی کرد

کمپانی باندای نامکو جدیدترین بازی خود در سبک نقش آفرینی اکشن را با نام Code Vein رونمایی کرد.

امروز، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco)، در جدیدترین اخبار بازی، رسما بازی نقش آفرینی ژاپنی با نام بازی Code Vein را رونمایی کرد. بازی که هفته گذشته با انتشار تریلر کوتاهی معرفی شده بود.

رونمایی رسمی از بازی Code Vein همراه با تصاویر 1080p زیبایی صورت گرفت که می‌توانید آن‌ها را در پایین مطالب مشاهده کنید.

در بازی Code Vein، جهان به دلیل فاجعه‌ای به نام «The Thorns of Judgement» تبدیل به ویرانه شده است و افرادی که زنده مانده‌اند Revenant نام دارند که در یک جامعه سری به نام Vein متحد شده و زندگی می‌کنند. Revenantها برای بقا در برابر نابودی، بخشی از انسانیت خود را رها کرده‌اند و بخش فراوانی از حافظه خود را جهت گرفتن قدرت‌های فرابشری از دست داده‌اند. برای اینکه بتوانند بخشی از انسانیت باقی مانده خود را حفظ کنند، آن‌ها نیازمند تغذیه خون هستند یا بایستی به موجوداتی با اشکال گوناگون به نام Lost تبدیل شوند.

افرادی که به Lost تبدیل شوند، تا ابد به ماندن در جهان محکوم خواهند شد و بایستی بیشتر و بیشتر به دنبال خون بگردند و هرگز تشنگی آن‌ها برطرف نخواهد شد. در حال حاضر تعداد بی‌شماری از آن‌ها وجود دارد و غریزه‌ای که نیاز آن‌ها به خون را برانگیخته کرده، بر آن‌ها چیره شده است.

بازیکن نقش یک Revenant را دارد که در جهان سفر می‌کند تا حقیقت را پیدا کرده و بفهمد که علت متولد شدندش چیست و آیا راهی برای خروج از این جهان وجود دارد یا خیر. داستان در ادامه به برملا شدن رازی بزرگ در مورد Vein منجر خواهد شد.

بازی در سیاه چال‌های بزرگی جریان دارد که می‌توانید با یک شخصیت همراه، به جستجو در آن‌ها بپردازید. این شخصیت همراه همزمان با پیشرفت داستان تکامل پیدا کرده و رابطه میان بازیکن و شخصیت همراه، برای غلبه بر مشکلات این ماجراجویی، بسیار مهم است.

بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های مختلفی مانند شمشیرها، تفنگ‌های مجهز به سرنیزه، نیزه‌ها و غیره با توجه به سبک بازی محبوبشان استفاده کنند. علاوه بر این، آزادی عمل در سیستم مبارزات بازی به واسطه Blood Veil ارتقا پیدا کرده است که در واقع همان دندان‌های Revenant است.

Blod Veil یک تکه زره مخصوص بوده که هدف اصلی آن مکیدن خون است. این زره در شکل یک ماسک عمل کرده و خون قربانی را به دهان کاربر هدایت می‌کند. در بازی انواع مختلفی از Blod Veil وجود دارد که شامل مواردی با برد بالا است که مانند دم عقرب عمل می‌کنند. با مکیدن خون توسط Blod Veil، می‌توانید مهارت‌های مختلفی مانند حملات ویژه را روی دشمنان پیاده سازی کنید.

پلتفرم‌های مقصد بازی Code Vein که از آن به عنوان یک بازی «نقش آفرینی ژاپنی اکشن دراماتیک» یاد می‌شود، هنوز مشخص نشده، اما بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر بازی را تماشا کنید که شامل یک تصویر هنری کلیدی هم می‌شوند. شخصیت‌ها، سلاح‌ها و مبارزات بازی در این تصاویر به نمایش درآمده‌اند. اولین تریلر کامل بازی ماه آینده به نمایش در خواهد آمد.

بازی Code Vein


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده