// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶

بازی Office Space: Idle Profits برای اندروید و iOS منتشر شد

بازی Office Space: Idle Profits که بر اساس یک فیلم کمدی به نام Office Space ساخته شده، اکنون در دسترس کاربران دو سیستم عامل iOS و اندروید قرار گرفته است.

۱۸ سال بعد از اکران فیلم کمدی Office Space که در مورد محل کار افراد است، یک بازی با درون‌مایه این فیلم از مایک جاج منتشر شده است. اسم این بازی Office Space: Idle Profits بوده و هم‌اکنون برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است. بازی Office Space: Idle Profits کاراکترهای نام‌آشنایی همچون مایکل بولتون، بیل لامبرگ، سمیر، پیتر و البته میلتون را وارد قضیه کرده است. شما به عنوان یک کارمند معمولی و درجه پایین در شرکت بزرگ Initech مشغول به کار هستید که البته بزودی قرار است شغل خود را از دست دهید. به همراه سایر کارمندان ناراضی ویروسی روی کامپیوتر مرکزی شرکت نصب کرده و می‌خواهید همه پول‌ها را بدزدید.

با پیشروی در بازی و جمع‌آوری پول بیشتر، ساختمان‌های متنوع‌تری از Initech و همچنین کاراکترهای جدیدتری در دسترس قرار می‌گیرند. کوپر بچمن، مدیر ارشد شرکت اولترابیت (Ultrabit)، در مورد بازی می‌گوید:

برای هر شخصی پیش آمده که در طول زندگی‌اش حداقل یک بار از شغل خود ابراز نارضایتی کرده باشد. وقتی که کار روی بازی Office Space را شروع کردیم، کل گروه می‌دانستیم که قرار است یک بازی خاص بسازیم. حتی پس از گذشت ۱۸ سال هنوز هم محیط فیلم برای تمامی سنین قابل درک است. وقتی که می‌خواستیم از داستان فیلم و کاراکترهای آن در بازی خود استفاده کنیم، به گونه‌ای باورنکردنی همه چیز درست از آب درآمد.

بازی Idle Profit توجه ویژه‌ای به صحنه معروف تخریب چاپگر از فیلم Office Space داشته است. همانطور که در پایین می‌بینید پیتر، مایکل و سمیر درست مانند این صحنه در فیلم، به روش خود حسابی از خجالت این دستگاه درآمده‌اند.

آفیس اسپیس

استودیو اولترابیت یکی از بخش‌های فرعی شرکت کانگرگیت است. نظر شما در مورد بازی Office Space: Idle Profits چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده