نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

نسخه آلفای سرویس Xbox Game Pass به زودی اتمام و نسخه کامل منتشر می شود

مایکروسافت تاریخ اتمام نسخه آلفای سرویس Xbox Game Pass را اعلام کرد.

امروز، کمپانی مایکروسافت تایید کرد که آلفا سرویس Xbox Game Pass در تاریخ ۲۸ آوریل (جمعه، ۸ اردیبهشت) به اتمام خواهد رسید. این خبر با انتشار پیامی در برنامه Xbox Insider ایکس‌باکس وان تایید شد. در این پیام آمده است:

بابت شرکت در آلفا سرویس Xbox Game Pass از شما سپاسگزاریم. بازخورد شما فوق العاده گرانبها بوده و این سرویس را برای همه گیمرها بهتر خواهد کرد. به عرضه این سرویس نزدیک می‌شویم و سرویس Xbox Game Pass بهار جاری برای همه گیمرها در دسترس خواهد بود.

سرویس Xbox Game Pass که ابتدا در ماه فوریه معرفی شد، عملکردی مشابه با نت‌فلیکس دارد و به مشترکین خود امکان دسترسی به فهرستی شامل ۱۰۰ بازی را فراهم می‌کند. افراد شرکت کننده در آلفا، تنها به ۲۰ بازی این سرویس دسترسی داشتند و بازی‌های بزرگ آن مانند بازی Halo 5 و بازی NBA 2K16 در نسخه آلفا وجود نداشتند.

انتظار می‌رود سرویس Xbox Game Pass بهار جاری برای تمامی دارندگان ایکس‌باکس وان منتشر شود؛ با این حال تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نیست. البته با توجه به اینکه نسخه آلفا به زودی به اتمام می‌رسد، احتمالا تاریخ انتشار سرویس نزدیک خواهد بود.

اوایل این هفته بود که مایکروسافت دعوت نامه‌های جدیدی برای شرکت در آلفا سرویس Xbox Game Pass ارسال کرد. در صورتیکه عضو Xbox Insider هستید، پیام‌های خود را برای این دعوت نامه بررسی کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده