نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

فیلم Captain Marvel دو کارگردان خواهد داشت

کمپانی مارول استودیو دو کارگردان را برای کارگردانی فیلم Captain Marvel استخدام و رسما معرفی کرد.

فیلم Captain Marvel، اولین فیلم ابرقهرمانی مارول است که با محوریت ابرقهرمان زن در دست ساخت است و این فیلم در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. مارول مدت طولانی است که گفتگو با کارگردان‌های مختلف برای کارگردانی این فیلم را آغاز کرده بود، اما تا به امروز کارگردانی برای این فیلم انتخاب و استخدام نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول سرانجام کارگردان این فیلم را انتخاب کرده است، اما در واقع این فیلم دارای دو کارگردان خواهد بود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، آنا بودن و رایان فلک کارگردانی فیلم Captain Marvel را بر عهده گرفته‌اند.

این دو کارگردان بیشتر برای کارگردانی فیلم Mississippi Grind با بازی رایان رینولدز و بن مندلسون، شناخته شده‌اند و همچنین کارگردانی Half Nelson با بازی رایان گاسلینگ را نیز بر عهده داشته‌اند. گاسلینگ برای بازی در این فیلم برای اولین بار نامزد جایزه اسکار شده بود. علاوه بر این، آنا بودن و فلک کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون The Affair و Billions را نیز بر عهده داشته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel نیز بر عهده نیکول پرلمن و مگ لفاوه بوده است. فیلمبرداری این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

Ryan Fleck and Anna Boden

سال گذشته، مارول بری لارسون را به عنوان بازیگر نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول معرفی و تایید کرد. او سال گذشته برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم اتاق (Room) شده است و در فیلم‌های دیگری چون خیابان جامپ شماره ۲۱ (21‌Jump Street) و اسکات پلیگرام در مقابل جهان (Scott Pilgrim vs. the World) نیز به عنوان بازیگر نقش مکمل حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لزلی لینکا گلاتر، نیکی کارو و لورین اسکافریا سه گزینه اصلی مارول برای کارگردانی فیلم Captain Marvel هستند.

 طی دهه‌های مختلف انتشار کمیک‌های شخصیت کاپیتان مارول، تاکنون اشخاص مختلفی با نام‌های متفاوت و لقب یکسان کاپیتان مارول در جهان مارول با جرم و جنایت و ناعدالتی به مبارزه پرداخته‌اند. با این وجود شخصیتی که در فیلم Captain Marvel حضور داشته و بری لارسون ایفاگر آن خواهد بود، کارول دانورز نام دارد که پیش از کسب لقب کاپیتان مارول به عنوان میس مارول در سال ۱۹۷۷ معرفی شده است. کارول دانورز در سال ۲۰۱۲ به طور رسمی با عنوان کاپیتان مارول جدید معرفی شد و تا به امروز او در کامیک‌های مختلف دنیای مارول با این لقب حضور داشته است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده