نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل GunBird 2

GunBird 2 یک بازی شوتر جذاب و کلاسیک محصول کپکام است که برای موبایل نیز منتشر شده است.

GunBird 2 یک بازی کلاسیک محصول کپکام است که اولین بار در سال ۱۹۹۸ برای دستگاه‌های آرکید و سپس هم برای کنسول‌های مختلف عرضه شد. این بازی یک اثر شوتر است که می‌توان آن را شبیه به بازی‌هایی چون Sky Force دانست. در این بازی گیمر در نقش شخصیت‌های مختلفی قرار می‌گیرد و باید دشمنانش را از بین برده و به پایان مرحله برسد. بازی GunBird 2 چندی پیش برای اندروید و iOS عرضه شده است و می‌توان به صورت رایگان آن را دانلود و تجربه کرد.

در حالی که در بازی‌ای مثل Sky Force کنترل یک هواپیما به شما محول می‌شد، در این بازی می‌توانید شخصیت‌هایی را کنترل کنید که هریک به شکلی قادر به پرواز کردن هستند. برای مثال یکی از کاراکتر‌ها با استفاده از چوب‌دستی پرواز می‌کند و یکی از آن‌ها هم سوار بر قالی پرنده است! گیم‌پای بازی در مجموع سریع و هیجان‌انگیز و معمولا در هر صحنه تعداد زیادی دشمن را در محیط می‌توان مشاهده کرد که از بین بردن و جاخالی دادن از تیرهای آن‌ها، لذت خاص خودش را دارد. یکی از ویژگی‌های جالب بازی GunBird 2، طراحی محیطی زیبای آن است. محیط‌های بازی تنوع بسیار خوبی دارند و در مرحله‌ای برفراز یک شهر شلوغ پرواز کرده و در مرحله‌ای دیگر بر فراز دریا هستید. همچنین بازی مانند آثار کلاسیک، به صورتی است که اگر در مرحله‌ای کشته شده و به بازی پایان دهید، باید از اول آن را شروع کنید. البته می‌توان با استفاده از یک سری آیتم‌ها دوباره مرحله را ادامه داد.

بازی اندروید Gunbird 2

بازی اندروید Gunbird 2

پیش‌تر به تنوع شخصیت‌های بازی اشاره کردیم و باید این نکته را هم در مورد آن‌ها بگوییم که کاراکتر‌ها علاوه بر اینکه از لحاظ ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند، قابلیت‌های متمایزی نیز دارند و همچنین پایان‌بندی داستانی آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. بازی حالت‌های متنوعی نیز دارد که البته برخی از آن‌ها به مرور زمان و رسیدن به مرحله خاصی باز می‌شوند. همچنین یک بخش چندنفره نیز در بازی وجود دارد که آن هم جذاب است.

گرافیک و جلوه‌های بصری با اینکه سبک و سیاقی شبیه به بازی‌های قدیمی دارند، ولی بسیار زیبا و عالی کار شده‌اند. محیط‌های بازی بسیار پرجزییات و رنگارنگ هستند و افکت‌های انفجار و موارد مشابه نیز زیبایی خاصی به بازی می‌بخشند. در مجموع از این حیث با یک بازی خیلی خوب روبرو هستیم که مخصوصا روی نمایشگر کوچک موبایل، بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

بازی اندروید Gunbird 2

بازی اندروید Gunbird 2

GunBird 2 یک بازی رایگان است که مانند نمونه‌های دیگر، از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. با این حال بازی را می‌توان بدون استفاده از این خرید‌ها هم خیلی راحت تجربه کرد و حتی در بازی به میزان کافی سکه برای ارتقای شخصیت‌ها به دست می‌آورید. با این حال اگر بخواهید کاراکتر‌ها را بدون پیش‌روی در بازی باز کنید، می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

در مجموعه اگر به بازی‌های شوتر سریع علاقه دارید، دانلود بازی اندروید و آیفون GunBird 2 پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی GunBird 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده